پروژه آداب سفر اسلامی در کشور اندونزی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,900 تومان٪26 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین پروژه آداب سفر اسلامی در کشور اندونزی می باشد که با فرمت ppt در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش بهمراه تصاویر تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پروژه آداب سفر اسلامی در کشور اندونزی

چکیده

اندونزی بیشترین جمعیت مسلمانان جهان را داشته و عنوان «پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان دنیا» را نیز یدک می‌کشد. بیش از ۲۰۰ میلیون مسلمان در اندونزی زندگی می‌کنند که برابر با ۱۳ درصد از جمعیت کل مسلمانان جهان است. همچنین اسلام، دین قالب این کشور است؛ حدوداً ۸۸ درصد از جمعیت اندونزی مسلمان هستند. عمده‌ی مسلمانان اندونزی را سُنی‌ها تشکیل می‌دهند و تنها یک میلیون مسلمان شیعه در این کشور وجود دارد. بیشتر شیعیان اندونزی در جاکارتا زندگی می‌کنند، البته تعداد قابل توجهی از آنان نیز در جاوه و سوماترا هستند.

اندونزی بزرگترین مجمع الجزایر کره­ی خاکی و چهارمین کشور پرجمعیت جهان می‌باشد . با آن که اسلام دیرتر از بسیاری کشورهای مسلمان وارد این کشور شد، به تدریج سراسر جزایر مسکونی آن را تحت پوشش قرار داد.

نگاهی گذرا به کشور اندونزی

اندونزی در جنوب دریای چین و اقیانوس آرام و در شمال اقیانوس هند واقع شده است، کشور گینه پاپوا در شرق آن و مالزی در شمال آن قرار دارد.

اندونزی بیش از سیزده هزار جزیره ریز و درشت را در خود جای داده است که تنها حدود شش هزار جزیره آن مسکونی است که البته در جزایر مسکونی آن توزیع متعادل جمعیت به چشم نمی‌خورد، حدود ۶۰% کل اهالی کشور در یکی از جزایر آن به نام «چاوه» به سر می‌برند و ۴۰% بقیه در بیش از دوازده هزار جزیره دیگر استقرار یافته‌اند. در اندونزی دویست زبان محلی و بیش از ۳۸۰ لهجه وجود دارد و به همین تعداد اقوام در آن زندگی می‌کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.