کتاب تحقیقات بازاریابی بصورت خلاصه با فرمت word
کاربران گرامی، در این پست خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی اثر نارش. ک. مال. هاترا و ترجمه محمد زنجانی با فرمت ورد در ۳۳ صفحه آماده دانلود شده است،در زیر شرح مختصری از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت نیاز می توانید این فایل را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.
فهرست مطالب خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی:
مقدمه ای بر تحقیقات بازار
طبقه بندی تحقیق در بازار
فرآیند تحقیق در بازار
تعریف مسأله در تحقیقات بازار
فرآیند تعریف مسأله
رویکرد به مسأله
طرح تحقیق
طبقه بندی تحقیقات
تحقیقات اکتشافی:/ داده های قبلی / تحقیقات کیفی
تکنیک ها در مصاحبه عمقی
تحقیق توصیفی
مشخص کردن اطلاعات مورد نیاز
“تکنیکهای مقیاس بندی
نمونه گیری: طراحی و رویه ها
نمونه گیری: ملاحظات آماری
آماده سازی داده ها
توزیع فراوانی، جدول های توافقی وآزمون فرضیه ها
تهیه وارائه گزارش
فرآیند تهیه گزارش
بازاریابی بین المللی
دلایل توسعه ی بازاریابی بین المللی
محیط بازاریابی بین المللی
توسعه ی استراتژی بازاریابی بین المللی
تحقیقات بازاریابی :
عبارت است از فعالیتهایی که ارتباط لازم را بین مصرفکنندگان، خریداران و مدیران بازاریابی از طریق تبادل اطلاعات برقرار میکند.
در ابتدا هدف بازاریابی، پیدا کردن تکنیکهایی برای افزایش فروش بود و فهم و درک مشتریان هیچ جایگاهی در بازاریابی نداشت اما با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی تولید و پیشی گرفتن تولید کالاها و عرضه نسبت به تقاضا، مدیران بازاریابی بهطور فزایندهای اهمیت فهم و درک مشتریان پی بردند و امروز شعار بازاریابها این است: شناخت و درک خریداران به صورت انفرادی همراه با شناخت یک بخش بازاریابی تخصصی. امروزه تمامی شرکتهای پیشرو در عرصه تولید و تجارت، جهت اثر بخشی بازاریابی از مجموعهای از فنون تحقیقات بازاریابی بهره میگیرند و تحقیقات بازاریابی یکی از قویترین و مؤثرترین ابزارهای تصمیم سازی برای مدیران بازاریابی بهشمار میرود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.