پروژه و پاورپوینت های درس مدیریت کارخانه

پروژه و پاورپوینت های درس مدیریت کارخانه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پروژه و پاورپوینت های درس مدیریت کارخانه با فرمت PPT میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

مقدمه:

مدیریت یکی از عوامل اصلی در تولید و یک عامل مهم اقتصادی است.مدیریت عبارت است از برنامه ریزی، سازمان دهی، بسیج امکانات و منابع، هدایت یا رهبری و کنترل.در واقع مدیریت علمی است که می تواند فرصت هایی اساسی برای افزایش بهره وری ایجاد کند.مدیریت علم افزایش بهره وری با استفاده از تکنولوژی و دانش است.ریشه های علم مدیریت کارخانه به شروع انقلاب صنعتی یعنی دوران تحول صنعتی که در قرن ۱۸ و ۱۹ ابتدا در انگلستان و سپس در سایر کشور های صنعتی امروزی رخ داده بر می گردد.

مدیریت کارخانه در واقع نشان دهنده ی چگونگی تحقیق بهترین شیوه ی تولید، اقتصادی ترین روش تولید، اقتصادی ترین روش تولید همراه با کیفیت مطلوب و جلب رضایت مشتری و بیان این نکته است که چگونه هر کارخانه با روش های علمی می تواند به نحوی درست و اقتصادی مدیریت شود و سود آوری اش را حفظ کند.

طرح ریزی واحد های صنعتی:

طرح ریزی واحد های صنعتی شامل چیدمان تجهیزات و انتخاب سیستم حمل و نقل می باشد که در چیدمان عبارت است از انتخاب موثرترین ترتیب چیدمان و هماهنگی تجهیزات یک واحد تولیدی به طوری که حداکثر کارایی از تلفیق منابع لازم ( ماشین آلات ، نیرو ی انسانی ، مواد مورد نیاز) برای عملیات تولیدی ممکن شود.

سیستم حمل و نقل:

تامین سیستمی که با حداقل هزینه ، جریان کالا ، یا افراد و یا اطلاعات به طوریکه را طوری برقرار کند که مطلوبیت مکانی لازم برای انجام عملیات تولیدی بر اساس نحوه ی چیدمان تجهیزات میسر گرد.

مفهوم طراحی کارخانه: طراحی کارخانه در تربیت فیزیکی قرار گرفتن تجهیزات و نیروی انسانی صحبت می کند.

هدف اصلی طراحی کارخانه طرح ریزی ترتیب قرار گرفتن تجهیزات و نیروی انسانی به نحوی است که حداکثر راندمان در تولید محصولات بدست آید.
هر چه زمان تولید یک محصول کمتر باشد هزینه های اضافی آن از جمله هزینه های کارگری و … نیز کمتر خواهد شد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید