بررسی ارتباط میان تفکر استراتژیک با مدیریت دانش کاربردی

بررسی ارتباط میان تفکر استراتژیک با مدیریت دانش کاربردی
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان

پژوهش کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: بازاریابی بین الملل با عنوان بررسی ارتباط میان تفکر استراتژیک با مدیریت دانش کاربردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی

با فرمت ورد

در ۲۰۹ صفحه

چکیده پایان نامه بررسی ارتباط میان تفکر استراتژیک با مدیریت دانش کاربردی

(شامل خلاصه، اهداف، روش های اجرا و نتایج به دست آمده):

هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین صادرات غیرنفتی، توسعه و جهت گیری بازارها است. این پژوهش از نوع مطالعه کتابخانه‌ای و تحلیلی- علی بوده و مبتنی بر تحلیل داده‌های تابلویی (پانل دیتا) است. در این پژوهش اطلاعات مالی ۱۰۲ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در طی دوره زمانی ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ بررسی شده است (۶۱۲ شرکت – سال). برای تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده‌ی پژوهش از نرم‌افزارهای ۲۰ Spss، ۷ Eviews و ۱۶ Minitab استفاده شده است. نتایج تحقیق در ارتباط با تایید فرضیه اول پژوهش نشان از آن داشت که بین توسعه بازارها و صادرات غیرنفتی شرکت‌ها، رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد و در نهایت با توجه به تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته در ارتباط با تایید فرضیه دوم پژوهش به این نتیجه رسیدیم که بین جهت گیری بازارها و صادرات غیرنفتی شرکت‌ها، رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد.

کلیدواژه ها:

توسعه بازارها، صادرات غیرنفتی، جهت گیری بازارهاو پانل دیتا.

مقدمه

در فصل اول پس از بیان مسئله و چگونگی برگزیدن موضوعپژوهش، اهمیت و ضرورت تحقیق و ادبیات تحقیق را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ سپس اهداف تحقیق را بیان نموده و در ادامه به بیان فرضیه‌ها، متغیرها و مدلپژوهش می‌پردازیم. همچنین روش، ابزار گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات، قلمرو و جامعه آماری پژوهش را در قالب بندهای جداگانه، بیان می‌کنیم. تعاریف عملیاتی واژگان کلیدی تحقیق نیز در این فصل آورده شدهو در نهایتبه ساختار کلی پژوهش اشاره شده است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید