دانلود جزوه مبانی هنرهای تجسمی

دانلود جزوه مبانی هنرهای تجسمی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
4,900 تومان

دانلود جزوه مبانی هنرهای تجسمی

دانشجویان و کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه جزوه مبانی هنرهای تجسمی می باشد که با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه مبانی هنرهای تجسمی

بصورت فایل pdf

تعداد صفحات :صد و هجده صفحه

هنرهای تجسمی که به آن گاهی هنرهای بصری یا دیداری نیز گفته می شود ، آن گروه از هنرهای مبتنی بر طرح است که مشخصا حس بینایی را مخاطب قرار می دهند . هنرهایی چون نقاشی ، خوشنویسی ، مجسمه سازی ، طراحی ، عکاسی ، گرافیک ، طراحی صنعتی ، معماری و طراحی داخلی و همچنین هنرهای مشتق از آن ها را این دسته اند.هنرهای تجسمی با هنرهای نمایشی ، شنیداری و کلامی و دیگر انواع هنر متفاوت است ، هر چند این تقسیم بندی چندان محکم نیست .در حال حاضر و در کاربرد کنونی، هنرهای تجسمی شامل هنرهای زیبا و هنرهای کاربردی است .

مبانی هنرهای تجسمی را می توان به قواعد درک زبان وابداع در هنرهای تجسمی و بصری تعبیر کرد. ساختن و فهمیدن آثار هنرهای تجسمی موضوع اصلی مبانی هنرهای تجسمی است.درک درست یک اثر تجسمی تا حدود زیادی بستگی به شناختن و درک کردن ابزار و عناصر هنر تجسمی دارد، با این تفاوت که برای آموختن زبان نوشتاری قواعد شناخته شده و دقیقی وجود دارد، اما زبان عناصر هنر تجسمی بسیار پیچیده تر و دشوارتر است. در این میان چشم به عنوان عامل دیدن و نگاه کردن نقش اصلی را در فراگرفتن زبان هنر تجسمی دارد، زیرا دیدن امکان تجربه مستقیم و بدون واسطه واقعیت و اشیا پیرامون را برای ما فراهم می کند…..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید