پاورپوینت مسیر توسعه یافتگی در کشور روسیه

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 8,900 تومان٪41 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این پست دانلود باکیفیت ترین فایل پاورپوینت مسیر توسعه یافتگی در کشور روسیه می باشد که با فرمت ppt در ۱۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست پاورپوینت مسیر توسعه یافتگی در کشور روسیه:

تاریخ و جغرافیا

واحد پولی

دین های مختلف در روسیه

سیستم اقتصادی روسیه

صادرات در روسیه

واردات در روسیه

مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور

سیستم آموزشی در کشور

مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور

جدول سیستم آموزشی

محتوای اسلاید ۵

سیستم اقتصادی روسیه:

  • فعالیت جهانی پس از بهبودی قوی از رکود ناشی از بیماری همه گیر کرونا اکنون در حال تعدیل است ، پس از بازگشت شدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، سرعت رشد جهانی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ کاهش یافت که به دلیل شیوع مجدد کووید-۱۹ متوقف شد، رشد تجارت در بحبوحه کاهش فعالیت های اقتصادی جهانی و تنگنا های مداوم عرضه شتاب خود را از دست داده است.
  • جغرافیای وسیع روسیه عامل مهمی در فعالیت اقتصادی این کشور است، روسیه به طور گسترده به عنوان یک ابرقدرت انرژی توصیف شده است زیرا دارای بزرگترین ذخایر گاز طبیعی جهان، دومین ذخایر بزرگ زغال سنگ، هشتمین ذخایر بزرگ نفت و بزرگترین نفت است.

محتوای اسلاید ۸

مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور:

  • یکی از متنوع‌ترین فرهنگ‌های جهان، فرهنگ و رسوم مردم روسیه است زیرا بیش از ۱۶۰ گروه و قومیت مختلف در این کشور زندگی می‌کنند. فرهنگ این کشور ریشه در شرق و غرب دارد و به طور همزمان می‌توان فرهنگ اروپایی و آسیایی را در آن مشاهده کرد.
  • در واقع فرهنگ و رسوم مردم روسیه آمیخته‌ای از زندگی باشقیرها، اسلاوها، ارتدکس‌ها، تاتارها، اهالی چچن، نژاد روس و بودایی‌هاست و همین مسئله باعث شده این کشور، فرهنگی کاملا متفاوت از دیگر کشورهای جهان داشته باشد.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.