کتاب گردشگری اثرات، برنامه‌ریزی و مدیریت پیتر میسون


 کتاب گردشگری اثرات، برنامه‌ریزی و مدیریت پیتر میسون
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدید
8 بازدید
۷,۸۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بخش دوم کتاب گردشگری اثرات، برنامه‌ریزی و مدیریت پیتر میسون در حجم ۶۳ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

بخشی از محتوای پاورپوینت بخش دوم کتاب گردشگری اثرات، برنامه‌ریزی و مدیریت پیتر میسون:

محتوای اسلاید ۱

به نام خدا

ترجمه ی پیش رو فعالیتی کلاسی جهت ارتقای دانش و تقویت زبان انگلیسی در حوزه ی گردشگری به صورت تخصصی میباشد، بنابراین با اینکه دانشجویان تلاش زیادی برای درک درست مفاهیم و ارائه ی ترجمه ای روان و صحیح کرده اند ممکن است با اشتباهات ترجمه روبرو شوید در این صورت به نسخه ی اصلی مراجعه کرده و قسمت مورد نظر را مجددا مطالعه فرمایید.

کتاب تاثیرات گردشگری، برنامه ریزی و مدیریت آن اثر پیتر ماسون شامل چهار بخش و ۱۸ فصل است در این قسمت به مطالعه ی بخش دوم میپردازیم.

محتوای اسلاید ۵

بخش دوم – فصل ۷

درک معنای برنامه ریزی؛ مدیریت؛ درک رابطه بین برنامه ریزی و مدیریت؛ معانی برنامه ریزی گردشگری و مدیریت درک مفهوم سیاست و ماهیت سیاست گردشگری.
معرفی درک برخی از ایده های اولیه در برنامه ریزی گردشگری، مدیریت و پایداری.

ماهیت برنامه ریزی

هدف از برنامه ریزی یک فرایند برای پیش بینی و یافتن راه حل های بهینه، برای مشکلات و برای افزایش امید و به حداکثر رساندن منافع توسعه است، که نتایج قابل پیش بینی تولید را به همراه خواهد داشت.

برنامه ریزی دنباله ای از عملیات و اقدامات طراحی شده اند برای تحقق یک هدف واحد و یا مجموعه ای از اهداف مرتبط ا(ویلیامز ۱۹۹۸، ص ۱۲۶)

مدت برنامه ریزی

مدت برنامه ریزی را می توان در انواع زمینه ها  استفاده کرد؛ می توان آن را در ارتباط با افراد، گروه ها، سازمان ها و دولت ها  استفاده کرد. این را می توان در رابطه با تنظیمات مختلف جغرافیایی، مانند شهری و روستایی، همانطور که در مقیاس های مختلف از جمله محلی، منطقه ای و ملی اعمال می شود استفاده کرد.

محتوای اسلاید ۱۷

فصل ۸

بازیکنان کلیدی در برنامه ریزی و اداره گردشگری

مدیریت گردشگری به وضوح با گردشگران خود در ارتباط است و نیاز به در نظر گرفتن میزبان یا جمعیت ساکن دارد.

  • مدیریت گردشگران – بازدید کننده
    • نقش جامعه میزبان
    • مدیریت منابع برای گردشگری (به ویژه منابع زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی)
    • مدیریت صنعت گردشگری
    • مشارکت در برنامه ریزی گردشگری و مدیریت

بازیکنان کلیدی در برنامه ریزی گردشگری و مدیریت :

گردشگران
جامعه میزبان
صنعت گردشگری
سازمان های دولتی (در سطح محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی)
بازیکنانی که کمتر دیده می شوند، اما با این حال نقش بسیار مهم دارند، سازمان های داوطلبانه – سازمان های غیر دولتی (از جمله موسسات خیریه و گروه های فشار) و نیز رسانه ها می باشد. (Swarbrooke، ۱۹۹۹)

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید