پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری ۲ شباهنگ (فصل هجدهم)

پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری ۲ شباهنگ (فصل هجدهم)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل هجدهم : افشای اطلاعات مالی کتاب تئوری حسابداری ۲ دکتر رضا شباهنگ با فرمت ppt در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

مقدمه

سوال اصلی مطروحه در مبحث افشا این است که مدیریت ارشد یک واحد انتفاعی چه اطلاعاتی را باید برای گروههای پیرامون آن واحد افشاکند؟ نبود اجماع در مورد سطح مناسب افشا را می توان انعکاسی از وضعیت پژوهش در اقتصاد ، مدیریت مالی ، حسابداری و سایر علوم مرتبط دانست. بر اثر این پژوهشها ، بسیاری از مطالب روشن شده و استنتاج مطالب بیشتری نیز مورد انتظار است بر مبنای تحقیقات انجام شده می توان در مورد افشای برخی مطالب اظهار نظر قطعی کرد ضمن این که لزوم افشای مطالب بیشتر نیز منطقا احساس میشود. اما شواهد قطعی و قابل اتکایی در مورد آن در دست نیست.

محتوای اسلاید ۵

در برخی از کشورها، در پاسخ به پرسش مربوط به مخاطبین افشا، سایر گروه های ذینفع نظیر کارکنان و نهادهای دولتی را در کنار سرمایه گذاران قرار میدهند و به یک میزان نیازهای اطلاعاتی آنان توجه میکنند. در ترازنامه اجتماعی معمولا اطلاعاتی را در موارد زیر ارائه میشود:

اشتغال

هزینه های مرتبط با دستمزد

Žسایر شرایط کار

آموزش کارکنان

روابط کار

خدمات بهداشتی یا ایمنی

سایر شرایط زیست نظیر: تامین مسکن، حمل و نقل توسط شرکت

محتوای اسلاید ۳۹

گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام

صورتهای مالی اساسا همراه با یادداشت ها و جداول مکمل به انضمام گزارش حسابرس گزارش مالی حسابداری را کامل می کند .تمامی اطلاعات مربوط و با اهمیت باید در این گزارش منظور شوند اما درک عمیق و اهمیت این اطلاعات می تواند از طریق تحلیل مالی مدیریت تسهیل گردد جایگاه این قبیل اظهارات در گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام یا در بخش بحث و تحلیل گزارشهای سالانه است . اقلامی که با توجه به توصیه نهادهای حرفه ای برخی از کشورها میتواند در گزارش هیات مدیره آورده شود شامل موارد زیر است:
۱- ابهامات بااهمیتی که در مورد برآوردها و مفروضات وجود دارد.

۲- برآوردها،قضاوتها و مفروضاتی که در گزارشگری مالی مورد استفاده قرار گرفته

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید