تحقیق پاورپوینت درس جامعه شناسی ‌هنر

تحقیق پاورپوینت درس جامعه شناسی ‌هنر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل تحقیق پاورپوینت درس جامعه شناسی ‌هنر با موضوع احمد عالی و یحیی دهقانپور در ۵۵ اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

احمد عالی

نقاش- عکاس

žاحمد عالی فروردین ۱۳۱۴ در تبریز متولد شد. او فارغ‏التحصیل هنرستان نقاشی کمال‏ الملک است. از کودکی در نقاشی و هنرهای دستی مهارت داشت. در سال‏های دبیرستان کار را با رنگ‏ و روغن را شروع کرد. کم‏کم با نقاشان تبریز آشنا شد، و بعد آن با نقاشی نقاشان اروپا.

žبعد از اتمام هنرستان، مدتی کار طراحی پارچه انجام داد و بعد در آتلیه تبلیغاتی کار کرد. در این مدت عکاسی را کشف کرد.

به عنوان کارشناس طراح و گرافیست در «وزارت کار و امور اجتماعی» استخدام شد. بعد از مدتی نیز در بخش گرافیک و طراحی یک مجله به کار پرداخت. در آن‌جا از نزدیک با تاریک‏خانه و امکانات آن آشنا، و به تدریج با شیوه‌های اجرایی و محدودیت‌های مواد مورد استفاده پی برد.
با دایر کردن تاریکخانه شخصی، تجربه‌ها شکل جدی‌تر و طولانی‌تری پیدا کرد. ترجمه بروشورها، جزوه‌ها و منابع مربوط به عکاسی، او را به خوبی با معلومات تاریکخانه‌ای و نحوه ظهور فیلم و چاپ عکس در حد استاندارد آن آشنا ساخت. بدین ترتیب سه سالی را با پشتکار بسیار به عکاسی و نحوه عرضه آن پرداخت، برای این منظور نیز سفرهای زیادی رفت و عکس‌های فراوانی گرفت.
سال ۱۳۴۲ اولین نمایشگاه انفرادی عکس‏هایش را برگزار کرد. و همین حرکت با تشکیلاتش درجدی گرفت عکس و عکاسی بسیار موثر بود. احمد عالی سال ۱۳۵۷ با مینا نوری نقاش و چاپ‏گر ازدواج می‏کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.