جامع ترین پاورپوینت افسردگی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت افسردگی با فرمت ppt در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست:

تعریف افسردگی

علائم و انواع افسردگی

انواع اختلالات افسردگی

۱. افسردگی ماژور

۲. دیستایمیا

۳. افسردگی پس از زایمان

۴. اختلالال عاطفی فصلی

۵. افسردگی آتیپیک

۶. افسردگی سایکوتیک

۷. اختلالال دوقطبی

۸. اختلالال ملال پیش قاعدگی

افسردگی موقعیتی

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

تعریف افسردگی:

افسردگی متداول ترین نوع اختلال نوروتیک یا روانی است.حالتی از خلق پایین و بی میلی به فعالیت یا بی تفاوتی که بر افکار،رفتار،احساسات و شادکامی شخص تاثیر می گذارد.این اختلال به قدری شایع است که لقب سرماخوردگی روانپزشکی را به خود گرفته است وحدود ۲۰% بزرگسالان مبتلا به این اختلال هستند.اختلال افسردگی فقط یک علت ندارد و از تعامل عوامل مختلف ژنتیکی ومحیطی به وجود می آید.طبق تعریف سازمان بهداشت جهانی،افسردگی احساس غم پایدار و کاهش تمایل به انجام کارهایی است که قبلا از آن ها لذت می بردیم.البته این کاهش انگیزه باید حداقل دو هفته طول بکشد.در این بین فرد افسرده ممکن است برخی احساس ها هم چون بی ارزشی،احساس گناه،پوچی و خستگی را نیز تجربه بکند.

محتوای اسلاید ۱۹

تشخیص افسردگی

چگونه اندوه را از افسردگی تشخیص دهیم؟

بسیاری از ما در زندگی خود یا اطرافیان‌مان، اندوه و غم ناشی از فقدان و از دست دادن را تجربه کرده‌ایم. به عنوان یکی از بهترین نمونه‌ها، می‌توان به غم و اندوهی که در اثر از دست دادن عزیزان، تمام وجودمان را فرا می‌گیرد اشاره کرد.

اما آیا این نوع غم و اندوه هم شکلی از افسردگی است یا می‌تواند به افسردگی منتهی شود؟

اندوه ناشی از فقدان، کاملاً متمرکز است و بر روی رویدادی که پیش آمده تمرکز دارد. در حالی که افسردگی، نه فقط به گذشته، بلکه به آینده نیز چشم می‌دوزد و آینده را به کلی فاقد شادمانی و لذت می‌بیند.

ضمناً اندوه از دست دادن و فقدان، معمولاً در طول زمان کاهش پیدا می‌کند و اغلب، به شکل موج‌های مقطعی به سراغ ما می‌آید (مثلاً وقتی خاطرات عزیزان‌مان را به یاد می‌آوریم یا به علتی، حضور آن‌ها و تجربه‌ای که در کنارشان داشته‌ایم برایمان تداعی می‌شود..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.