فایل pdf درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن برای افسردگی

فایل pdf درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن برای افسردگی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 8,900 تومان٪36 تخفیف

کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و کامل ترین فایل pdf درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن برای افسردگی می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل pdf درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن برای افسردگی

در این فایل با نگاهی نو به بیماری‌های روانی‌ چون افسردگی و با تکیه بر مبانی درمان شناختی رفتاری به معرفی درمانی نوین با عنوان درمان‌شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی با علامت اختصاری mbct پرداخته شده است .این درمان مراجع را قادر می‌سازد که بدون قضاوت درباره تجارب‌اش آن‌ها را درک کند همچنین با به چالش کشیدن و پذیرش باورها و احساساتش روابط خود را با دیگران تغییر دهد و …

با توجه به تأثیر درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر میزان افسردگی و اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اماس و تداوم اثر آن، بهکارگیری این روش در همه سطوح پیشگیری و درمان مبتلایان به بیماریهای جسمی و روحی ضروری به نظر میرسد.

فایل درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن pdf

افسردگی یک اختلال خلقی است که خود را با علائمی نظیر

خلق پایین

از دست دادن احساس

پوچی

کندی روانی و حرکتی

احساس گناه و ناتوانی در تمرکز

و افکار مربوط به مرگ نشان میدهند .افسردگی در بیماران مبتلا به اماس معمولاً با کیفیت زندگی پایین همراه است. کیفیت زندگی و افسردگی با هم در ارتباط اند؛ یعنی حالاتی چون افسردگی و اضطراب، میزان کیفیت زندگی افراد را تحت تأثیر قرار میدهد، با در نظر گرفتن سطوح آسیب دیدگی عصب شناختی این بیماران، درمان افسردگی و اضطراب ناشی از آن، نقش تعیین کنندهای در بهبود کیفیت زندگی آنها بازی میکند، مداخلاتی که سبب افزایش رشد شخصی، احساس کنترل و یافتن معنی در زندگی میشوند، در بهبود کیفیت زندگی و افسردگی این بیماران مؤثر هستند .

دانلود فایل pdf درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن برای افسردگی

از آنجایکه این بیماران هم بایستی با استرسهای زندگی روزمره و هم با استرسهای ناشی از علائم بیماری که نوسان دار و غیرقابل پیش بینی هستند، مقابله کنند. بنابراین، پیشرفت بیماری ممکن است با کار، زندگی خانوادگی، ارتباطات و فعالیتهای اجتماعی تداخل کند. هدف مداخلات روانشناختی کمک به این افراد به منظور مقابله با چالشهای فوق میباشد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.