جزوه آموزشی مدیریت و کنترل کلاس

جزوه آموزشی مدیریت و کنترل کلاس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

کاربران گرامی ، محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه آموزشی مدیریت و کنترل کلاس درس با pdf در ۵۰ صفحه با کیفیت عالی بصورت تایپ شده می باشد که پس از پرداخت انلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جزوه :

مقدمه

مأموریت اصلی فرایند آموزش، تدریس به دانش آموزانی است که قادر به یادگیری هستند. به همین دلیل، کلیه تلاش معلمان حول محور این فعالیت اساسی است. امروزه روشهایی نوین در تدریس بر مبنای نظریه ها و پژوهشهای تربیتی ارائه شده است تا به کمک آنها معلم بتواند این فرایند را هر چه بهتر به سوی کسب اهداف آموزشی سوق دهد؛ اما موفقیت و کارایی این روشها مستلزم فراهم بودن شرایط مناسب کلاسی است؛ یعنی فراهم بودن حدمطلوبی از آرامش، پذیرش و همراهی دانش آموزان با معلم.

طبق نظر اکثر معلمان، اگر مشکلات رفتاری در کلاس به طور فراوان رخ دهد؛ برقراری ارتباط در جریان تدریس مختل میشود و آنان قادر به آموزش و دانش آموزان نیز قادر به یادگیری نخواهند بود. مهمتر آن که، حتی اگر معلمان از مهارتهای تدریس به خوبی بهره مند باشند، باز هم از شروع بدرفتاری دانش آموزان در کلاس بیمناک اند.

وین من و مارتین بیان میکنند که بدرفتاری دانش آموزان، شایع ترین نگرانی هم در میان معلمان تازه کار و هم در میان معلمان با تجربه است. طبق گزارشهای تحقیقاتی، بیش از ۵۰ درصد زمان کلاس صرف حل مسائل انضباطی و اداره کلاس میشود.

به همین دلیل، به بیان لانگ، فری و وین برای خلق بهترین محیط ممکن به منظور یادگیری، اولویت نخست در مسئولیت » مدیریت کلاس « ، استین های معلم کلاس به شمار میآید.

مدیریت جامع کلاس، میزان اشتغال دانش آموزان در فعالیتهای برنامه درسی را افزایش میدهد و از هدر رفتن زمان برای رفع مشکلات رفتاری جلوگیری میکند. به عقیده بروفی ، یک نظام مدیریتی جامع میتواند کلاسهای سازمان یافته ایجاد کند، یعنی جایی که یادگیری بهینه انجام میشود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.