جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری دانشگاه فرهنگیان

جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری Management Learning and Classroom دانشگاه فرهنگیان ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۱۵۵ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

جزوه مدیریت کلاس درس و یادگیری دانشگاه فرهنگیان:

منابع اصلی

سرمدی، محمدرضا؛ صیف، محمدحسن. ۱۳۹۸ مدیریت کلاس انتشارات دانشگاه پیام نور

گرت، تریسی ۱۴۰۰ .مدیریت اثربخش کلاس درس،ترجمه نادرقلی قورچیان و همکاران. تهران: نسل آفتاب.

درایکورس، رودولف و همکاران ۱۴۰۰ .مدیریت کلاس درس،ترجمه حمید علیزاده و علیرضا روحی. تهران: دانژه

منابع فرعی

کنراد، ادوارد. مدیریت کلاس در دبستان، ترجمه علیرضا کیامنشو کامران گنجی. تهران: رشد.
سیف، علی اکبر. روانشناسی پرورشی نوین. تهران: رشد

پیامدهای یادگیری: در پایان این واحد یادگیری، دانشجومعلم قادر خواهد بود:

۱ مدیریت کلاس درس را به عنوان یکی از وظایف اصلی معلم را در ابعاد مختلف تشریح کند.
۲ ساختار ارتباطات در مدرسه و کلاس درس را با موقعیتهای واقعی تبیین و تحلیل کند.
۳ فضای مناسب برای موقعیتهای مختلف را بر اساس اصول علمی و منطقی طراحی کند.
۴ برای موقعیتهای مختلف، طراحی زمان را بر پایه اصول علمی و منطقی انجام دهد.
۵ برای مقابله با مشکلات تحصیلی و رفتاری خاص دانش آموزان سناریوی مناسب ارائه کند.
۶ برای حل رفتارهای تعارض آمیز، روشهای علمی ارائه نماید.
۷ برای موقعیتهای مختلف، روشهای انضباط در کلاس درس را متناسب با شرایط پیشنهاد کند.

مقدمه ۱
تدریس و مفاهیم همنشین آن:
 یادگیری
 پرورش
 آموزش
 تدریس

یادگیری به تغییر می انجامد؛ یعنی انسان بعد از کسب تجربه یادگیری، از حالت قبل از کسب تجربه به یک حالت تازه تغییر می یابد. مانند دوچرخه سواری، یادگرفتن شماره تلفن دوست خود و ….
توجه:
اگرچه هر نوع یادگیری به تغییر می انجامد، اما هر نوع تغییری یادگیری به حساب نمی آید. مثلا تغییرات ناشی از رشد، رفتار انعکاسی، خستگی، بیماری، مصرف دارو، تصادف و …
تغییر در صورتی یادگیری به حساب می آید که بر اثر تجربه یادگیری باشد.

یادگیری به سهولت از بین نمی رود و با تغییرات موقت رفتار که از عوامل انگیزشی، انطباق حسی و انگیزشی ناشی می گردد متفاوت است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.