فایل راهبردهای مدیریت کلاس درس

فایل راهبردهای مدیریت کلاس درس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ، محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین فایل راهبردهای مدیریت کلاس درس با pdf در ۲۲ صفحه اسلایدوار با کیفیت عالی می باشد که پس از پرداخت انلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن فایل :

راهبردهای آموزشی برای شروع سال تحصیلی

انتظاراتتان را بیان و تردیدها را برطرف کنید. در آغاز سال تحصیلی شاگردان نمی دانند چه انتظاراتی در کلاس های درس از آن ها می رود. بنابراین در روزهای اول
مدرسه انتظارات خود را برای کار و رفتار شاگردان ارائه دهید.
اطمینان پیدا کنید که تجارب شاگرد موفقیت آمیز باشد. در هفته اول سال تحصیلی زمینه فعالیت ها و تکالیف باید به گونه ای طراحی شوند که شاگردان بتوانند موفق شوند.

در دسترس و قابل دیدن باشید. به شاگردان نشان دهید که شما کسی هستید
که هنگام نیاز، می توانند به شما رو آورند.

آماده برای انجام وظیفه باشید. حتی اگر شما قوانین و دستورات کلاس را به روشنی
بیان کنید، باز هم برخی از دانش آموزان فراموش می کنند و بعضی از آن ها به ویژه در هفته های آغاز مدرسه به دنبال آزمون این موضوع هستند که تا چه حد قوانین را به کار خواهید بست.

هدف اداره کلاس: اداره کلاس به طور موثر دو هدف اصلی دارد: نخست آن که به شاگردان کمک کند تا زمان بیشتری را صرف یادگیری و وقت کمتری را صرف فعالیت های بدون جهت کنند و دوم این که از ایجاد مشکلات تحصیلی و هیجانی در شاگردان پیشگیری کند.

برنامه ریزی

برنامه ریزی خوب کمک زیادی به ایجاد فضای مناسب در کلاس می کند و این خود باعث تسهیل یادگیری می شود. برنامه ریزی به معنای این است که هر روز برنامه های درسی و هر آن چه برای اجرای این برنامه ها لازم است را آماده کنیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.