جزوه درس برنامه نویسی پیشرفته ۱و۲

جزوه درس برنامه نویسی پیشرفته ۱و۲
نوع فایل
pdf
حجم فایل
9mb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین جزوه درس برنامه نویسی پیشرفته ۱و۲ مدرس سمیرا ناصری می باشد که در قالب فایل pdf تهیه و تنظیم گردیده است.

بخشی از متن جزوه درس برنامه نویسی پیشرفته :

مقدمه ای در مورد جاوا

جاوا یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است، و در سال ۱۹۹۵، توسط جیمز گاسلینگ به طور رسمی به برنامه نویسان و گسترش دهندگان برنامه های کاربردی معرفی گردید. ابتدا نام این زبان، اوای (OAK بوده که به دلیل مشکلات ثبتی به جاوا، تغییر نام داده است. او آگ به معنای درخت بلوط، و جاوا یک اسم محلی برای قهوه است.

این زبان برنامه نویسی با JavaScript هیچگونه ارتباطی ندارد. در ابتدا پروژه ای با نام گرین (Green) در شرکت سان تعریف شد. مقصود از این پروژه، سکوبی برای پیاده سازی برنامه های کاربردی بر روی تمامی ابزار های الکترونیکی همانند: مایکرویو، تلویزیون و … بود. اما در آن زمان، این پروژه با شکست روبرو شد. این اتفاق باعث شده تا جیمز (مدیر پروژه شکست خورده Green) به کمک تیم خود یک زبان برنامه نویسی جدید تولید نماید، یکی از دلایلی که بعضی از مواقع جاوا را به عنوان یک سکوی برنامه نویسی یاد می کنند، همین موضوع است.

برتری های زبان برنامه نویسی جاوا نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی

– مستقل از سکوی اجرا (Free Platform این خاصیت به برنامه نویسان و گسترش دهندگان این امکان را می دهد، تا بدون وابستگی به هیچ سیستم عاملی، برنامه های کاربردی خود را تولید و اجرا نمایند.

– پشتیبانی از برنامه نویسی شی گرا (Object Oriented Programming این خاصیت به برنامه نویسان و گسترش دهندگان این امکان را می دهد، تا بتوانند برنامه های کاربردی خود را پیاده، و آن را به سهولت گسترش دهند

– دارای تکنولوژی های متعدد کد باز و غیر کد باز: همان گونه که در بیشتر یادآور شدیم، جاوا متعلق به شرکت سان می باشد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید