جزوه سرپرستی باشگاه ها و اماکن ورزشی

جزوه سرپرستی باشگاه ها و اماکن ورزشی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,500 تومان٪29 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه سرپرستی باشگاه ها و اماکن ورزشی رشته مدیریت کسب و کار ورزشی می باشد که با فرمت pdf در ۱۹ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه سرپرستی باشگاه ها و اماکن ورزشی :

مقدمه

با نگاهی به تاریخ زندگی بشر ؛ از ابتدای پیدایش او در می یابیم که مدیریت و سرپرستی به مفهوم کلی سابقه ای برابر با زندگی اجتماعی انسان دارد و پدیده ای نو ظهور نیست. با توجه به اینکه انسان ذاتا مو جودی است اجتماعی و در زندگی اجتماعی ؛ روابط بین افراد شکل میگیرد و در این روابط نیازها و ویژ گیهای شخصیتی و ادراک و اهداف افراد مشخص شده ؛ واین امور در افراد مختلف متفاوت است .در باب نیازها اگر به هرم مازلو توجه کنیم شدیدترین نیازها ؛ نیازهای فیزیولوژیکی )غذا ؛سر پناه ،،،،( هست که پس از بر اورده شدن آن نیازهای دیگر مثل امنیت ؛ احترام ؛ …..مطرح میشود .

شخصییت افراد موضوعی است که عوامل مختلفی مثل دوران کودکی ؛ عوامل وراثتی ؛ محیط های آموزشی در آن موثر هستند. افرادی که با هم یک جا جمع میشوتد و سازمانی را تشکیل میدهند حتما به دنبال هدفی هستند مثل یک تیم ورزشی اهداف به سه دسته اجتماعی ؛ سازمانی ؛ فردی تقسیم میشوند .

یک سازمان در صورتی موفق خواهد بود که هر سه هدف در یک جهت باشد ودر صورتی که بین این اهداف تعارض وجود داشته باشد سازمان در رسیدن به هدف با مشکلاتی روبرو میشود .لذا اداره منابع انسانی در شرایط کنونی با آنچه در دوران های گذشته از آن استنباط میگردید کاملا مغایرت دارد .امروزه مسئولیت منابع انسانی که به صورت گروههای کار تقسیم شده است به عهده مدیران متخصص و حرفه ای قرار دارد .

در دنیای پیشرفته امروز نیروی انسانی از مهمترین و پر ارزشترین منابع تولید محسوب میگردد .در واقع عامل انسانی و کار است که در اضافه ارزش کالاها و اجناس موثر میباشد . با توجه به اینکه علم مدیریت در اثر زندگی اجتماعی شکل گرفت لذا با توسعه سازمانها پیچیده تر شد بطوریکه مدیریت به عنوان یک پدیده تعیین کننده در سرنوشت کشورها و سازمانها مطرح گردید ودرقرن اخیر متحول گردید

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.