خلاصه کتاب اصول سرپرستی سازمان رسول موسویان

خلاصه کتاب اصول سرپرستی سازمان رسول موسویان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

محتوای این فایل باکیفیت ترین جزوه و خلاصه برخی فصول کتاب اصول سرپرستی سازمان ویژه دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی مولف: رسول موسویان می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب حاضر این مباحث را در بر می‌گیرد:

کلیات و مفاهیم سرپرستی

اصول مطالعه و بهبود روش کار

بیمه ها و سندیکاهای کارگری

اصول انبارداری و فرم سفارشات قطعات

بهداشت و ایمنی کار

کیفیت

بخشی از متن فایل:

فصل دوم : اصول مطالعه و بهبود روش کار

مطالعه کار

بررسی و تحقیق دقیق، سیستماتیک و منظم بر روی کلیه فعالیت های انسانی است که منتهی به کندو کاو بر روی کلیه فاکتورهایی می گردد که در موضوع مورد بررسی بهبود ایجاد نموده و منجر به انجام فعالیت ها به صورت کاراتر و موثرتر، از دیدگاه های انسانی، فنی و اقتصادی می شود.شیوه علمی و عملی بررسی و تجزیه و تحلیل کار به طور منظم که موجب حذف فعالیتها و حرکتهای غیرضروری و رسیدن به روش های بهتر و مطلوبتر انجام کار میشود.روشی است که موجب می گردد نحوه انجام کار و فعالیتها و زمان مورد نیاز آن سنجیده شود.

مطالعه روش ها

ثبت منظم و تجزیه و تحلیل دقیق روش فعلی انجام کار به منظور به دست آوردن روش پیشنهادی یا جدیدی است که دارای کارایی و اثربخشی بالاتر باشد.

ارزش و اهمیت و ضرورت اصول مطالعه کار

یکی از ضروری ترین مهارت ها برای هر سرپرست، مهارت در بهبود روش کار است
سرپرستان در تهیه و تدارک برنامه ها برای انجام یک فرآیند تولید، درمان،  آموزش، خدمات و نظایر آن باید به نحوی فعالیت نمایند که ابزار و نیروی انسانی و سایر منابع در سازمان نه بیکار باشند و نه از پتانسیل و توان آنها بیش از ظرفیت بهره برداری گردد، برای رفع این مشکل مناسب ترین روش، استفاده از اصول مطالعه کار است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.