دانلود پاورپوینت شورای دانش آموزی در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود پاورپوینت شورای دانش آموزی در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین دانلود پاورپوینت شورای دانش آموزی با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست دانلود پاورپوینت شورای دانش آموزی :

اهداف تشکیل شورای دانش آموزی

وظایف شورا

اعضای شورا چگونه انتخاب می‌شوند؟

نکاتی در مورد انتخابات شورا (روز انتخابات نحوه تبلیغات و نحوه برگزاری انتخابات)

سمت‌های مختلف در شورا

جلسات شورا

اقدامات و ابتکارات شورا

مجلس شورای دانش آموزی

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای دانلود پاورپوینت شورای دانش آموزی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

شورای دانش آموزی به عنوان بازوی مشورتی مدارس و دارایی ارزشمندی برای آن‌ها است. مسئولان مدارس اگر توجه کافی به چنین تشکل‌هایی داشته باشند، می‌توانند با هم‌افزایی مثبت بین دانش آموزان و کارکنان، در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده مدارس گام بردارند. از سوی دیگر، هر یک از دانش آموزان توانایی‌های بالقوه‌ای دارند که با تعامل و مشارکت آنان در فرآیند آموزش و پرورش می‌توان بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی آینده را فراهم کرد.

از همین رو برنامه‌ریزان آموزش و پرورش امکان فعالیت شورای دانش آموزی را در مدارس فراهم کردند تا به این طریق به ارکان اصلی تعلیم و تربیت در محیط مدرسه توجه کافی داشته باشند و راه‌کارهایی برای افزایش مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش آموزان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرآیند آموزشی مدارس اتخاذ کنند.

محتوای اسلاید ۱۶

مجلس شورای دانش آموزی

مجلس شورای دانش آموزی نهادی دانش آموزی است که اعضای آن از میان نمایندگان منتخب انتخابات شورای مدارس و در طی سه مرحله انتخاب می‌شوند. تمامی مصوبات این مجلس پس از تأیید در شورای عالی آموزش و پرورش، به صورت کامل قابلیت اجرا دارند. مجلس شورای دانش آموزی کار خود را از سال ۱۳۸۰ و به دنبال تصویب آیین‌نامه‌ای در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد. این تشکل در قالب نهادی مشورتی فعالیت می‌کند و هر چیزی که در آن تصویب شود، در شوراهای دانش آموزشی مدارس دارای ضمانت اجرایی می‌گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.