معماری پیش از تاریخ با فرمت پاورپوینت

معماری پیش از تاریخ با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
11MB
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

معماری پیش از تاریخ با فرمت پاورپوینت

کاربران گرامی ،در این بخش فایل پاورپوینت معماری پیش از تاریخ در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.

بخشی از متن پاورپوینت معماری پیش از تاریخ :

مقدمه:

مورخان دوران پیش از تاریخ را دوران سنگ(عصر حجر) نام نهاده و آن را به سه دسته تقسیم کرده اند: دوره پارینه سنگی _دوره میان سنگی _ دوره نوسنگی

پیدایش ابتدائی ترین نیاکان ما بر روی کره ی زمین را در حدود یک میلیون سال پیش می دانند و باستان شناسان ظهور انسان را بر کره ی زمین از روی ابزاری که می ساخته است تعیین می کنند، انسان برای جبران دستگاه های فیزیولوژی خود در فراهم آوردن خوراک و جان پناه به وسایلی نیاز دارد و آن ها را می سازد. نخستین آثاری که از انسان ابزار ساز به دست آمده است متعلق به حدود ۴۰۰۰۰ سال قبل است.

انسان های ادوار کهن پیش از رسیدن به مراحل تکوینی فرهنگی و زندگی یکجا نشینی از طریق شکار حیوانات زندگی می کردند و با شروع فصل سرما به درون غارها پناه می بردند. یافته های درون غارها وضعیت این دوره از زندگی آن ها را مشخص می کند.

دوره نوسنگی

در دوره ی نوسنگی انسان در راه تسلط بر محیط خویش گام بزرگی برداشت. در این دوره بود که انسان به کشاورزی پرداخت و موفق به اهلی کردن برخی جانوران شد و به تشکیل نخستین گروه های روستایی روی آورد. به طور کلی دوره نوسنگی دوره ای است که بشر از طبیعت جدا شده و دست به ساختمان و تغییر محیط طبیعی خود زد. ایجاد خانه یا کلبه از شاخه ها اولین ساخته ی بشر بود، که شکلی مدور داشت. انتخاب فرم دایره ای برای خانه از نظر اصول تکنیکی بیشتر به خاطر مشکلات سقف آن بوده است. عده ای معتقدند که انسان این فرم را از طبیعت و چیزهایی که برای او ناشناخته و مظهر عظمت بود مثل خورشید و ماه تقلید کرده است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید