چگونگی تشکیل کتابخانه در مدرسه با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس فعالیت های پرورشی اجتماعی موضوع : چگونگی تشکیل کتابخانه در مدرسه با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای دانلود پاورپوینت چگونگی تشکیل کتابخانه در مدرسه ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۴

یکی از بزرگ ‌ترین و مهم ‌ترین اهداف آموزش‌ و‌ پرورش در نظام جمهوری اسلامی ایران، رشد و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان است و این امر مهم میسر نمی‌گردد، مگر اینکه کتابخانه‌های آموزشگاهی در کلیه مدارس توسعه بیشتر بیابند. در جامعه امروز، کتاب و کتابخوانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اساساً رشد فرهنگی هر جامعه، به میزان کتاب‌خوانان آن جامعه بستگی دارد.

در این میان، جذب دانش‌آموزان مدرسه به کتابخانه و تشویق آن‌ها به مطالعه یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت افزایش سطح مطالعه جامعه است.

محتوای اسلاید ۱۶

برای آشنایی دانش‌آموزان با کتاب و چگونگی تهیه آن می‌توان در دوره ابتدایی آنان را به نوشتن کتاب تشویق کرد. برای این کار، دانش‌آ‌موز مجموعه‌ای از تصاویر را جمع‌آوری می‌کند و با توجه به آن‌ها داستانی می‌نویسد یا داستانی می‌نویسد و تصویرهایی برای آن نقاشی می‌کند. معلم می‌تواند دانش‌آموزان را راهنمایی کند تا نوشته‌های خود را به‌صورت کتاب درآورند و آن‌ها را در کتابخانه کلاس جمع‌آوری کند و به نمایش بگذارد.

درس انشا یکی از پایه‌های تفکر و خلاقیت در دانش‌آموز است. معلم می‌تواند با ارائه موضوعاتی متنوع و خلاق هم به پرورش قوه تفکر و رشد خلاقیت کودک کمک کند و هم او را به مطالعه و کتاب‌خوانی علاقه‌مند سازد.

یکی از روش‌های دیگری که در جلب‌توجه دانش‌آموزان مؤثر است، درست کردن کتاب‌های دیواری برای آن‌هاست. درست کردن این کتاب‌ها، تقریباً شبیه نشریه دیواری است؛ بدین ترتیب که داستان جذابی را به قسمت‌های مختلف تقسیم می‌کنند. سپس، آن را همراه با تصویر روی مقوا یا کاغذ‌های بزرگ می‌نویسند و در جای مناسبی نصب می‌کنند تا دانش‌آموزان بتوانند به راحتی آن را بخوانند

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.