مبانی مدیریت در رسانه در ۹۶ اسلاید قابل ویرایش
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه در ۹۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
کاربرد این پاورپوینت:
مبانی مدیریت همواره مورد توجه تمام اندیشمندان و متخصصان حوزه مدیریت بوده است چرا که سیر ایجاد تئوری های سازمانی همواره به تعریف و بررسی مفاهیم مدیریتی کمک شایانی کرده است که رسانه نیز از این منطق پیروی می کند.
این پاورپوینت با عنوان «مبانی مدیریت در رسانه» به شما در بررسی و درک مفاهیم نظریه های مدیریتی کمک شایانی خواهد نمود.
بخشی از متن پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه:
مطالب اصلی
تعاریف سازمان و مدیریت
مکاتب مدیریت
مدیریت و وظایف آن
رفتار سازمانی
مدیریت در رادیو و تلویزیون
مبانی مدیریت در رسانه
مراجع
اصول و مبانی مدیریت تالیف: عبدالله جاسبی
سازمان و مدیریت تالیف: رضا نجفبیگی
تئوریهای مدیریت تالیف: کمال پرهیزکار
مدیریت رفتار سازمانی تالیف: علی رضاییان
مدیریت و رسانه
موضوع مدیریت در سه حوزه با رسانه پیوند دارد.
۱- مدیریت بر رسانه
۲- مدیریت در رسانه
۳- مدیریت رسانهای
مدیریت بر رسانه در حوزه حکومت و مدیریت کلان کشور است و سیاستهای کلان، اهداف اصلی، خطوط قرمز و اصول حاکم بر رسانه را تعین میکند.
مدیریت در رسانه درحوزه سازمان رسانه و محیط پیرامون آن است و اداره رسانه را به عهده دارد. وظیفه مدیریت در رسانه اداره بهینه سازمان و تحقق اهداف است.
مدیریت رسانهای در حوزه تبلیغات و ارتباطات است، این حوزه از مدیریت موضوعی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و یا فرهنگی را با استفاده از رسانهها و جهت نیل به اهداف از پیش تعین شده مدیریت میکند.
تعریف مدیریت
مدیریت علم وهنر سازمان دهی، هماهنگی، رهبری و کنترل فعالیتهای گروهی برای دستیابی به هدفهای مطلوب با بیشترین کارایی میباشد.
مدیریت عبارت است از هماهنگ کردن منابع انسانی و مادی برای نیل به هدف.
وظایف مدیریت
لوتر گولیک Luther Gulick وظایف هفتگانهای به شرح زیر برای مدیریت تعریف کرده است:
۱- برنامه ریزی Planning
۲- سازماندهیOrganizing
۳- تامین نیروی انسانی Staffing
۴- هدایتDirecting
۵- هماهنگیCoordinating
۶- تهیه گزارشReporting
۷- بودجه بندیBudgeting
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.