پاورپوینت برند و برندینگ Brand and Branding

پاورپوینت برند و برندینگ Brand and Branding
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت برند و برندینگ Brand and Branding

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت برند و برندینگ Brand and Branding در ۳۹ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت برند و برندینگ ، متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۴

فهرست مطالب:

مقدمه

تاریخچه

انواع نام برند

خصوصیات یک برند خوب

مدیریت برند

ساختار برند

چرخه حیات یک برند

هویت برند

تصویر برند

وفاداری نسبت به برند

۱۰۰ برند برتر دنیا

۱۰۰ برند برتر ایران

نتیجه گیری

منابع

محتوای اسلاید ۹

تاریخچه:

واژه برند ( Brand )، از یک لغت نروژی قدیمی (brandr) به معنی ” to burn” یا داغ زدن مشتق شده است. که نشانگر عملی است که تولید کنندگان برای نشان دادن علامت منحصر به فرد خود، آن را بر روی محصولات تولیدی خود می زدند. برند با مفهومی که امروزه از آن برداشت می شود، یعنی برند های موجود که بر روی محصولات تولید شده بصورت انبوه می بینیم، به قرن ۱۹ بر می گردد. با شروع انقلاب صنعتی و تولید محصولاتی که قبلا در منازل و خانه های افراد ساخته می شد، در کارخانه جات و بصورت انبوه ، و نیاز به بسته بندی آنها و در نتیجه ارسال آنها به نقاط دیگر، کم کم این نیاز بوجود آمد که بر روی بسته بندی آنها نام سازنده نیز درج گردد. در ابتدا کارخانجات تولید کننده بصورت دستی آرم یا علامت خود را بر روی آن درج می کردند.

کارخانه آبجو سازی Bass & Company از کشور انگلستان مدعی است که برند قرمز رنگ سه گوش آنها اولین و قدیمی ترین برند دنیاست.

محتوای اسلاید ۱۳

خصوصیات یک برند خوب:

– برند می بایست چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت آن، منافع آن، استفاه های آن و طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند.

– برند باید ساده، کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال ، لوکس، ژیلت ،بی بی سی ،نایک ،مگی،بیک، و …

– برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود

– برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد

– برند باید ساده و شفاف و جذاب باشد

– باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد

– باید دارای صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می شنوید باشد

– باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجددو تکثیر باشد

– باید اصل باشد ( غیر تقلیدی)

– نباید به چندین گونه تلفظ شود.

– نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد.

– باید مشخص و دقیق باشد.

– باید تصویر خوبی ایجاد کند.

– نباید قدیمی و کهنه باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید