پاورپوینت درس جامعه شناسی ‌هنر با موضوع پروانه اعتمادی

پاورپوینت درس جامعه شناسی ‌هنر با موضوع پروانه اعتمادی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل پاورپوینت درس جامعه شناسی ‌هنر با موضوع پروانه اعتمادی در ۱۷ اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

پروانه اعتمادی
متولد: ۱۳۲۷ ھ.ش ، تهران
تحصیلات:دانشکده هنرهای زیبا – دانشگاه تهران

بیوگرافی

پروانه اعتمادی از جمله نقاشان زن ایرانی است که تنوع نمایشگاه ها و دوره های کاریش، حکایت از زندگی پرشور هنرمندی دارد که مدام در پی کشف راه های تازه است. اعتمادی صراحت خاص خود را هم دارد. او اصولا نقاش صریحی است. از فعالیت های اخیرش در حوزه نقاشی می گوید: “هفت سال است که مشغول کار روی مجموعه ای از نقاشی های دیجیتال هستم، مجموعه ای که <یکی بود، یکی نبود> نام دارد و در حقیقت هم انیمیشن است هم موسیقی و هم نقاشی. فضایی تاریک و شوم بر آنها حاکم است. من این آثار را از روزی شروع کردم که عراق توسط آمریکایی ها اشغال شد.” اعتمادی در ادامه به این مساله اشاره می کند که قرار بوده این نقاشی ها را به دهلی نو ببرد و در یکی از گالری های معتبر این شهر به نمایش بگذارد اما به دلایلی این کار صورت نگرفته است.

او معتقد است فضای ارائه این نقاشی ها باید به گونه ای باشد که لااقل بتوان نیمی از آنها را روی پرده سینما نمایش داد. اعتمادی که کار خود را با نقاشی آبستره شروع کرد، در ادامه به نقاشی رنگ روغن و سپس مداد رنگی و کلاژ کشیده شد. آثار او اول بار در سال ۱۳۴۷ در تالار قندریز تهران روی دیوار رفت. از نمایشگاه های سال های اخیرش می توان به نمایشگاهی انفرادی در گالری گلستان در سال ۱۳۸۲ اشاره کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.