پاورپوینت دفاعیه کارورزی ۴

پاورپوینت دفاعیه کارورزی ۴
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت دفاعیه کارورزی ۴

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پاورپوینت دفاعیه کارورزی ۴ در ۲۲ اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت دفاعیه کارورزی ۴ ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۵

مقدمه

آماده سازی یک شخص برای شغل شریفی به نام معلمی، که شغل انبیاست، مراحل مختلفی را می طلبد. درس های تئوری برای آمادگی فرد برای شغل معلم تأثیر دارد اما تأثیر آن در برابر واحد های عملی کمتر است. یکی از واحد های عملی کارورزی است. کارورزی شخص را برای رسیدن به قله اوج پرورش افراد آماده می کند که این قله اوج همان شغل معلمی است. کارورزی راه را به شخص نشان می دهد که چگونه با افراد جامعه، مخصوصا دانش آموزان، ارتباط برقرار کرده و هم چنین پرورش صحیح این افراد را به شخص نشان می دهد. بنابراین برای یک معلم، که مهم ترین شغلش پرورش افراد (از نظر تربیتی، اخلاقی، اجتماعی و…) است، بهترین مقدمه همان کارورزی است.

محتوای اسلاید ۸

اهداف کارورزی

در کل هیچ جانشینی برای تجربه عملی وجود ندارد کارورزی ابزاری برای تئوری به عمل وهم چنین تلاشی برای ایجاد پیوندهایی بین محیط عملی و مراکز آموزشی است. برای انجام کنکاش شغلی نیز کارورزی از بقیه گزینه ها مناسب تر است واضح است که از طریق مطالعه یا گفت وگو با افراد مطلع به اطلاعات کافی و مورد نیاز دست یافت، کارورزی یک تجربه ی دست اول و عملی است که به فرد اجازه می دهد بهترین نتیجه گیری ها را درباره ارتباط احتمالی خود ویک زمینه شغلی انجام دهد.

فهرست و عناوین:

مقدمه

کارورزی چیست؟

اهمیت کارورزی

اهداف کارورزی

انتخاب موضوع و تعیین هدف

ایده کلی

شایستگی های مورد انتظار

تعیین تکلیف عملکردی

طرح پرسش های اساسی

اجرای واحد یادگیری

ارزیابی از شایستگی ها و جلسات هم اندیشی

تحلیل و تفسیر یافته ها

تصاویری از فرایند تدریس

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید