گزارش کارورزی ۴ ارتقای بهداشت روانی با فرمت ورد

گزارش کارورزی ۴ ارتقای بهداشت روانی با فرمت ورد
نوع فایل
word
حجم فایل
123kb
نویسنده
دسته بندی
3,800 تومان

کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی ۴ ارتقای بهداشت روانی با فرمت ورد در ۲۳ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

فهرست مطالب گزارش کارورزی ۴ ارتقای بهداشت روانی :

مقدمه : ۱
تعریف نظریه های علمی ۲
تعریف ۴
نقشه ذهنی ۱۰
فعالیت شماره یک ۱۱
فعالیت شماره دو ۱۱
تحلیل تراکنشی (رفتارمتقابل) (transactional analysis) 12
فعالیت شماره سه ۱۴
ذهن آگاهی ۱۵
فعالیت شماره چهار ۱۶
فعالیت شماره پنجم ۱۸
تحلیل و تفسیریافته ها ۲۲
منابع ۲۳

چکیده

سازمان جهانی بهداشت ،بهداشت روانی را در درون مفهوم بهداشت تعریف میکندو بهداشت یعنی توانایی کامل برای ایفای نقشهای اجتماعیروانی و جسمی.بهداشت، تنها نبود بیماری یا عقب ماندگی نیست .هدف اصلی بهداشت روانی پیشگیری است و این منظور بوسیله ایجاد محیط فردی و اجتماعی مناسب حاصل میگردد.عوامل متعددی می توانند بهداشت روانی افراد را تحت تاثیر قرار داده و باعث شوند که افراد نتوانند از زندگی و استعداد های خود به نحو احسن استفاده کنند . بدین منظور برای ارتقای بهداشت روانی افراد در محیط های گوناگون و کارآمد ساختن روابط بین فردی و درون فردی ،راهکارها ومهارت ها و اصول متعددی برای این کار وجود دارند که باید از آنها در زندگی روزانه خود ودر ارتباط با محیط اطراف نهایت استفاده رابرد.

مقدمه :

با توجه به حضور کارورز در مدرسه و حضور فعال در اتاق مشاوره و درگیری با مسائل و مشکلات دانش آموزان و اولیای آنها از نزدیک ، اینجانب براساس یافته های جلسات مشاوره ریشه ی بسیاری ازمسائل و مشکلات دانش آموزان را در جنبه های مختلف ،مربوط به مسائل درسی و عوامل مربوطه به این، ازجمله عوامل شخصی و عوامل بیرونی دانسته است. ازجمله عوامل شخصی عبارتند از اسناد هایی که دانش آموزان در خصوص موضوعات و مسائل مختلف و گوناگون به خود نسبت می دهند. و از سوی دیگر مربوط به باورها و عقاید و دیدگاه هایی است که آنها نسبت به خود و عوامل خارج از خود دارند که می تواند شامل گذشته و آینده باشد، دارند. که شکل گیری این باور ها و عقاید خود تحت تاثیر محیط پیرامون آنها از جمله خانواده و مدرسه بوده است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید