دانلود پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۲ در ۹۲ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد.
فصل ۶
تامین خدمات اطلاعاتی
فصل ۷
مصاحبه، کنفرانس و رویدادهای رسانه ای
فصل ۸
توسعه رسانه های سازمانی
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۲ ،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۵
کاربرد رسانه های خبر
فرصتی برای ارایه معتبر پیام سازمان به حجم وسیعی از مخاطبان
اغلب در برگیرنده ارتباط مستقیم بین روابط عمومی و رسانههای خبری
این جنبه از روابط عمومی= روابط رسانهای و خدمات اطلاعاتی
ارسال بیانیه خبری اغلب رایج ترین کاربرد روش رسانههای خبری است
لزوم آگاهی روابط عمومی از طرز صحیح:
.۱سبک نوشتاری و خبرنویسی
.۲انواع بیانیه های خبری و شیوههای توزیع آن
.۳رسانههای خبری می توان به بسته های هدیه
.۴برگه های اطلاعات
.۵روش های صوتی و تصویری نظیر نمودارها
محتوای اسلاید ۲۴
انواع خبرنویسی و کارکردها
روابط عمومی های ورزشی بیشتر به خبرنویسی های مستقیم(Straight news releases) اقدام می کنند.
خبرنویسی مستقیم برای:
.۱اعلام اطلاعات جدید
.۲بیان اطلاعاتی از مسابقه پیش رو
.۳گزارش های خلاصه از مسابقه
.۴و برجسته کردن فردی از سازمان امری رایج است.
بسیاری از خبرهایی چون نقل و انتقال بازیکن، استخدام یا اخراج مربی، مصدومیت بازیکن، محصول یا خدماتی جدید از این طریق اعلام میشوند.
خبرهای مستقیم باید خلاصه، حداکثر در دو صفحه و به سبک هرم وارونه نوشته شوند.
محتوای اسلاید ۴۰
مصاحبه=Interview
از راه های خبرنگار برای جمع آوری اطلاعات و تهیه گزرارش
جلسهای که در آن خبرنگار سوال میپرسد و فردی پاسخ میگوید. پرسش و پاسخ هدفمند.
هدف گزارشگر= گزارش رویداد و هدف سازمان= توضیح لحظات مهم بازی و یا تقویت تصویر مثبت از سازمان است .
یک مصاحبه ورزشی فرصتی برای نمایندگان سازمانی است تا به سووالات رسانه ای با پیامهای سازمانی پاسخ گویند.
مصاحبه ورزشی بسیار مشکل است. در مصاحبههای زیادی بعد از رویداد، تیم بازنده ناسازگاری هایی را برای مصاحبه نشان داده است.
محتوای اسلاید ۸۷
گزارش های سالانه Annual Reports
خلاصه عملکرد فصلی بعنوان نوعی گزارش سالیانه
مروری بر عملکرد سازمان درطول فصل
بازنگری در آمار و رکوردهای نهایی
بریده جراید مقالات خبری راهی برای ایجاد شرایط و محیط تاریخی در نظر گرفته میشود.
خلاصه های عملکرد فصلی برای گزارشگران تخصصی و دیگر رسانههای پوشش دهنده سازمان مفید و یک راهنمای رسانه ای برای فصل بعد هستند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.