پاورپوینت شناخت درمانی Cognitive therapy

پاورپوینت شناخت درمانی Cognitive therapy
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

کاربران گرامی، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت شناخت درمانی Cognitive therapy می باشد که با فرمت ppt در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت :

شناخت درمانی

یکی از متدوال ترین و موثرترین درمان ها در روانشناسی شناخت درمانی است در این نوع از درمان فرض بر آن می رود که این نحوه ی برداشت افراد از حوادث و افکار افراد هست که باعث بروز برخی از بیماری های روان-تنی یا روانی میشود در این نوع از درمان به اصلاح خطاهای شناختی پرداخته می شواصلاح خطاهای شناختی با جایگزین کردن فکر مناسب صورت می پذیرد.

تاریخچه شناخت درمانی

شناخت درمانی توسط آرون بک به عنوان درمانی دارای ساختار،کوتاه مدت و متمرکز بر حل مشکلات جاری و تغییر تفکر و رفتار نا کارآمد در دانشگاه پنسیلوانیا در اوایل دهه (۱۹۶۰) شکل گرفت.

تعریف شناخت درمانی

شناخت‌درمانی، یک روش علمی برای درمان افسردگی و سایر اختلالات روانی بوده و مبتنی بر نظریه‌ای ساده است که می‌گوید: این افکار و طرز تلقی شما از محیط پیرامون است که روحیه شما را شکل می‌دهد.

شناخت‌درمانی، برای درمان نشانه‌ها و رفتارهای غیرطبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد در شناخت‌درمانی، درمان‌گر سعی می‌کند یک یا چند طریق تفکر مختل را که مشخص کننده اختلال است تغییر دهد، همچنین، شناخت‌درمانی بر این نظریه مبتنی است که، رفتار ثانوی، وابسته به نحوه تفکر افراد در مورد خودشان و نقششان در دنیاست و رفتارهای غیرانطباقی می‌تواند ناشی از دگرگونی‌های شناختی یا اشتباهات تفکر باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.