پاورپوینت فصل سوم کتاب روانشناسی انگیزش در آموزش و پرورش اکبر رضایی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
15mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این پست پاورپوینت فصل سوم کتاب روانشناسی انگیزش در آموزش و پرورش اکبر رضایی ( انگیزش پیشرفت ) می باشد که با فرمت ppt در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش و صوتی تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل سوم کتاب روانشناسی انگیزش در آموزش و پرورش اکبر رضایی:

انگیزش پیشرفته

➤یکی از نظریه هایی که به تفاوت انگیزه های دانش آموزان برای پیشرفت در مدرسه توجه می کند، نیاز به پیشرفت یا انگیزش پیشرفت است. انگیزش پیشرفت به شوق و علاقه به موفقیت به طور کلی یا موفقیت در یک زمینه فعالیتی خاص اطلاق میشود. دانش آموزان دارای انگیزش پیشرفت بالا همواره می خواهند موفق شوند و در انتظار موفقیت اند، وقتی آنها شکست می خورند، تلاش خود را دو برابر می کنند و به فعالیتشان ادامه می دهند تا موفق شوند.

موری آزمون اندریافت موضوع را برای‌ مطالعه‌ فرآیندهای‌ شخصیتی‌ ساخت و این یک فن فرافکن است که در آن فرد مجموعه ای از تصاویر مبهم را نگاه می کند و برای هر کدام داستانی می سازد یا به یک رشته از سؤالات پاسخ میدهد. این تصاویر اشخاصی را نشان میدهند که مشغول انجام کار یا مطالعه هستند، ولی تصویرها آن قدر مبهماند که آزمون شوندگان موضوع های بیشماری را برای آنها پیشنهاد می کنند. موضوع هایی که این آزمودنیها بیان می کنند فرافکنی خود و انگیزه های آنهاست. پاسخ های مشارکت کنندگان بر اساس ملاک های مختلف نمره گذاری و باتوجه به شدت انگیزه پیشرفت طبقه بندی می شوند.

❌ نقطه ضعف این آزمون:

این آزمون مشکلاتی دارد که شامل پایایی پایین و همبستگی ضعیف با سایر مقیاس های پیشرفت است. در تلاش برای رفع این مشکلات، پژوهشگران مقیاس های دیگری برای انگیزش پیشرفت ساخته اند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.