پاورپوینت فصل ششم کتاب حسابرسی داخلی دکتر مشایخی و مهرانی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 8,800 تومان٪37 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه و پاورپوینت فصل ششم بخش اول برنامه جامع سالانه حسابرسی داخلی ( برنامۀ سالانه و برنامه ریزی کار حسابرسی داخلی ) کتاب حسابرسی داخلی نوشته دکتر بیتا مشایخی و دکتر ساسان مهرانی می باشد که با فرمت ppt در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل ششم کتاب حسابرسی داخلی دکتر مشایخی و مهرانی:

مفهوم برنامه ریزی در حسابرسی داخلی

مدیریت واحد حسابرسی داخلی برای کسب اطمینان از حداکثرسازی ارزش عملیات حسابرسی داخلی برای سازمان ،ملزم به تهیه برنامه جامع برای حسابرسی داخلی است.استاندارد شماره ۲۰۰۰ انجمن حسابرسان، این الزام را نشان میدهد. (IIA)داخلی

در این استاندارد با عنوان <مدیریت واحد حسابرسی داخلی> بیان شده است:

<< مدیر واحد حسابرسی داخلی باید واحد حسابرسی داخلی را بگونه ای اثربخش مدیریت کند تا ارزش افرینی آن برای سازمان محقق شود>>.

منظور از برنامه یا همان طرح سالانه حسابرسی داخلی ،نوعی برنامه ی زمان بندی است که در ان با توجه به اولویت ها و ریسک های کلیدی و استراتژیک سازمان،فهرستی از کارهای حسابرسی داخلی تهیه میشود که در بردارنده ی ارزیابی روشنی از واحدهای تحت حسابرسی است…

این برنامه ی سالانه باید ماهیت کار حسابرسی داخلی را مطابق آنچه در منشور فعالیت حسابرسی داخلی و برنامه راهبردی آن تشریح شده ، بیان کند و مطابق با محدودیت های بودجه ای و منابع حسابرسی داخلی باشد.
در این برنامه ، واحدهای مدنظر برای انجام حسابرسی داخلی بر اساس اهمیت انتخاب و اولویت بندی میشوند.

تهیه هر برنامه به صرف زمان و منابع با اهمیتی نیاز دارد، بنابراین مدیر حسابرسی باید درک روشنی ازین موضوع داشته باشد تا بتواند در زمان مقتضی پیش نویس برنامه را به منظور بررسی و تایید به کمیته حسابرسی تحویل دهد و ازین طریق برای تصویب و ابلاغ در اختیار هیءت مدیره قرار دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.