پاورپوینت مدیریت ایمنی در آتش نشانی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین پاورپوینت مدیریت ایمنی در آتش نشانی می باشد که با فرمت ppt در ۱۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مدیریت ایمنی در آتش نشانی:

مقدمه

در سازمانهای امدادرسان و بحران مدار مانند آتش نشانی، مبارزه با حوادث و آتش سوزی جزء مشاغلی است که نیروهای عملیاتی را با بیشترین خطرات و آسیبهای جسمی وروحی روبرو  می سازد. اجمالا این خطرات شامل،‌ دود، آتش، محصولات ناشی از احتراق مانند گازهای سمی و کشنده ، برق گرفتگی ، ‌آوارساختمانها،‌ انفجارات،‌ تصادفات،‌ سقوط، استرس ها و فشار های عصبی و اضطراب ناشی از صحنه های دلخراش و…… می باشد.

با توجه به اینگونه خطرات وعوامل خطرزا،‌ آتش نشانان باید از نظر فیزیک و قدرت بدنی، توانائیهای ذهنی و عملی و یا روحی کاملا سلامت و همچنین از آموزش و تخصص های لازم و کافی برخوردار بوده تا درصورت مواجه با خطرات مذکور حداکثر بازدهی و توانایی را داشته و آسیب کمتری ببینند.

مدیریت( Managment ): فرآیند به کارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.

ایمنی ( Safety ) : مجموعه اصول و مقرراتی است که خطر را از عناصر آسیب پذیر و صدمه پذیر دور نگه می دارد .

خطر ( HAZARD ): شرایط ، موقعیت ، منبع و یا عملی که بصورت بالقوه امکان آسیب رسانی به انسان ، دارایی های انسان و محیط پیرامون انسان را دارد.

رویداد ( Incident ) : اتفاقی که منجر به یک حادثه شده و یا پتانسیل منجر شدن به یک حادثه را داشته باشد.(بالفعل شدن شرایط بالقوه خطر)

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.