پاورپوینت ارائه درس مدیریت کیفیت و بهره وری با موضوع مدیریت کاریزماتیک

پاورپوینت ارائه درس مدیریت کیفیت و بهره وری با موضوع مدیریت کاریزماتیک
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,500 تومان

پاورپوینت ارائه درس مدیریت کیفیت و بهره وری با موضوع مدیریت کاریزماتیک

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت کیفیت و بهره وری با موضوع : مدیریت کاریزماتیک با فرمت PPT در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

چکیده محتوای فایل پاورپوینت:

محتوای اسلاید ۴

تعریف کاریزما:

کاریزما خصوصیتی است که بعضی از افراد ذاتا دارای آن هستند و بعضی با گذشت زمان آن را یاد می‌گیرند. این ویژگی باعث می‌شود رهبران و مدیران با جذبه به نظر برسند و دیگران خودشان را موظف بدانند به آنها احترام بگذارند. ریشه یونانی کلمه کاریزما هم مربوط به شخصیتی خیالی و پرجذبه است که نوعی موهبت الهی سرشار از احترام و آرزو به او هدیه شده‌ است. اما سوال این است که مدیریت کاریزماتیک ویژگی ذاتی است یا مهارتی قابل یادگیری؟کاریزماتیک (به انگلیسی: Charismatic) (رهبری کاریزماتیک) در اصطلاح سیاست؛ به حکومت مبتنی بر فرمان‌برداری غیرعادی و استثنایی از یک فرد به خاطر تقدس دینی و الگو بودن وی می‌باشد.[۱]

محتوای اسلاید ۲۱

رهبران کاریزماتیک، ارزیابی دقیقی از منابع محیطی خود دارند و درک می کنند که محدودیتها در تعیین یا فهم آنها از چشم اندازها تأثیر می گذارند. وقتی محدودیت ها و فشار منابع محیطی برای رهبران کاریزماتیک مثبت است، آنها راهبردهای ابتکاری خود را به کار می گیرند. – رهبر کاریزماتیک، وضعیت حاضر را به عنوان وضعیتی منفی و طاقت فرسا و اهداف آینده را به عنوان جایگزینی جذاب تر و قابل حصول توصیف می کند.

رهبران کاریزماتیک، انگیزه های خود را به روشنی بیان می کنند تا بتوانند از طریق رفتار جسورانه و اظهار اعتماد به نفس، تخصص، نامتعارف بودن و نگرانی در مورد نیازهای پیروان، رهبری کنند. غالبا پیروان رهبران کاریزماتیک، عقیده دارند که نظرات رهبری درست است. بنابراین، آنها با رضایت و بدون سؤال از رهبری اطاعت می کنند.

نمودهای رهبری کاریزماتیک

پیروان به صحت دیدگاه های رهبر اطمینان کامل دارند.

پذیرش بی چون و چرای رهبر

علاقه پیروان به رهبر

رغبت پیروان به اطاعت از رهبر

حالت های مثبت و منفی رهبری کاریزماتیک

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.