پاورپوینت نظام فرهنگی آموزشی سیاسی و اجتماعی کشور ژاپن

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
15mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل جامع ترین و باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت نظام فرهنگی آموزشی سیاسی و اجتماعی کشور ژاپن ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۳۱ اسلاید قابل ویرایش بصورت صوتی تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت نظام فرهنگی آموزشی سیاسی و اجتماعی کشور ژاپن ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۱۶

ژاپن بر اساس اصول آموزشی سازمان یونسکو پیروی میکند. سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد که به اختصار UNESCO می نامند یکی از سازمان‌های تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد است که درسال ۱۹۴۵ تشکیل شد.

هدف این سازمان کمک به صلح و امنیت در جهان از راه همکاری بین‌المللی در زمینه‌های آموزشی و علمی و فرهنگی و تربیتی به منظور افزایش احترام به عدالت و قانون‌مداری و حقوق بشر، بر پایه منشور سازمان ملل متحد است.

´اما اصول UNESCO در آموزش چیست؟

´یادگیری به منظور دانستن  – Learning to know

´یادگیری به منظور اقدام کردم – Learning to Do

´یادگیری به منظور بودن – Learning to Be

´یادگیری به منظور زندگی کردن در کنار هم – Learning to Live Together

پاورپوینت نظام فرهنگی آموزشی سیاسی و اجتماعی کشور ژاپن

محتوای اسلاید ۲۳

نظام آموزش ابتدایی ژاپنی ‌ها

مدارس ابتدایی در ژاپن بسیار جالب و دیدنی هستند. ساختار و نظام آموزش ابتدایی ژاپن به پرورش شخصیت کودک در این دوره بسیار توجه و تأکید دارد. فضای فیزیکی مدارس ابتدایی بسیار مجهز و در خور توجه است، به‌طوری که اکثر آن‌ها استخر دارند و فضا بسیار تمیز و با طراوت است.

اکثر پژوهشگران آموزش ‌و پرورش ژاپن، مدارس ابتدایی را بسیار سرزنده، بزرگ، جالب و جذاب توصیف کرده‌اند. برای مثال کومینگر می‌گوید: مدارس ابتدایی گل سرسبد آموزش‌ و پرورش ژاپن هستند. ژاپن در مقایسه با ایالات متحده آمریکا سهم بیشتری از تولید ناخالص ملی خود را در ۱۲ سال تحصیلی (از ابتدایی تا پایان دبیرستان) و مقدار کمتری از آن را در آموزش دانشگاهی خویش هزینه می‌کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.