پاورپوینت و جزوه درس آموزش آمادگی جسمانی کودکان و نوجوانان

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,500 تومان٪31 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت و جزوه درس آموزش آمادگی جسمانی برای کودکان و نوجوانان دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

پاورپوینت و جزوه درس آموزش آمادگی جسمانی کودکان و نوجوانان:

مفهوم تربیت‌بدنی‌ به منظور تعیین اهداف تربیت‌ بدنی ابتدا لازم است که مفهوم تربیت‌بدنی در مدارس به درستی شناخته شود. بسیاری از افراد جامعه و حتی تعدادی از معلمان و مربیان تربیت‌بدنی دو واژه ورزش و تربیت‌بدنی را به جای یکدیگر به کار می‌برند. این موضوع چنان فراگیر شده است که در بسیاری از برنامه‌های آموزشی واژه ورزشی به جای واژه تربیت‌بدنی به کار برده می‌شود. اگرچه هر دو بر پایه فعالیتهای جسمانی بنا شده اما تربیت‌بدنی از نظر ماهیت و اهداف با ورزش تفاوت داشته و این تفاوتها در اجرای برنامه‌ها شکل واقعی و عینی به خود می‌گیرد. این تفاوتها در تعاریف هر یک از واژه‌های تربیت‌بدنی و ورزش به خوبی مشاهده می‌شود.

ژرژهپر :

«تربیت‌بدنی علمی است منظم‌، اصولی‌، تدریجی و مداوم که از سن کودکی تا کهولت به منظور تقویت کامل بدن کسب سلامتی و بالابردن قدرت و استقامت دستگاههای مختلف بدن و پرورش استعدادهای افراد برای انجام هر نوع فعالیت می‌باشد».

دکتر لوبوش :

«تربیت‌بدنی مجموع روشهایی است که جهت تبدیل بدن به یک وسیله مورد اعتماد و تطابق و همگامی با محیطهای بیولوژیکی و اجتماعی از طریق پرورش عوامل بیولوژیکی (قدرت و استقامت دستگاههای گردش خون و تنفس‌) و عوامل روانی‌ـ حرکتی که خود باعث به وجود آمدن کنترل و مهارتهای بدنی که یکی از عوامل مهم رفتار و شخصیت آدمی است می‌باشد». با تعاریف فوق می‌توان چنین نتیجه گرفت که ورزش بخشی از تربیت‌بدنی است که انجام‌دادن آن منوط به کسب انواع مهارتهای حرکتی و ورزشی است‌…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.