پروژه درس ترافیک

پروژه درس ترافیک
نوع فایل
ppt
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی،محتوای این فایل پروژه درس ترافیک موضوع : ارزیابی اثرات طرح زوج وفردبرکاهش ترافیک ومعرفی راهکارهایی جهت بهبود ترافیک می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

طرح ترافیک، چه موقع؟ از کجا؟ و چرا شروع شد؟

سازمان حمل و نقل ترافیک تهران از اسفندماه سال ۱۳۵۷ بررسی‌­هایی به منظور دستیابی به یک شبکه حمل و نقل متعادل در رابطه با سامانه‌ی اتوبوس‌رانی و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی، به خصوص در مرکز شهر آغاز کرد که در نهایت به اعمال مقررات ممنوعیت ورود وسایل نقلیه غیر مجاز طی ساعاتی از روز به هسته‌ی مرکزی شهر انجامید. مرحله اول طرح ترافیک تهران به منظور ایجاد مسیر ویژه اتوبوس در مرکز شهر به اجرا درآمد. این مرحله از طرح در ارتباط با استفاده بهینه معابر شبکه ارتباطی، نظام یک طرفه‌ی خیابان‌های مرکزی شهر مورد بررسی و طراحی قرار گرفت و هم زمان به منظور تسهیل حرکت اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوس‌رانی جمعا ۳۰۲۸۰ متر مسیر ویژه اتوبوس با عرض ۵٫۵ الی ۶٫۵ متر در یک سمت بعضی از خیابان های اصلی طراحی و از هفته دوم شهریور ماه ۱۳۵۸ به محله اجرا گذاشته شد.

در مرحله دوم طرح، هدف اعمال محدودیت تردد اتومبیل های تک سرنشین بود. این مرحله از طرح به منظور به بهبود نسبی ترافیک با ایجاد محدوده‌ای در مرکز شهر – از شمال خیابان طالقانی از غرب تا خیابان حافظ، از جنوب تا خیابان مولوی و از شرق تا خیابان مصطفی خمینی – در تاریخ اول آبان ماه ۱۳۵۸ به مرحله اجرا درآمد. بدین ترتیب ورود اتومبیل های تک سرنشین طی ساعات ۶:۳۰ صبح الی ۱۰ صبح به محدوده مزبور ممنوع گردید..

عناوین پروژه درس ترافیک :

طرح ترافیک، چه موقع؟ از کجا؟ و چرا شروع شد؟

خرید طرح ترافیک چگونه است؟ جریمه ورود به طرح ترافیک و طرح زوج و فرد به چه صورت است؟

همه آنچه از مزایا و معایب اجرای طرح زوج و فرد باید بدانیم

راهکاری برای کاهش مشکلات ترافیک

چند راه حل برای کاهش ترافیک

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.