پروژه شبیه سازی تیم کارشناسان پشتیبانی شرکت همکاران سیستم

پروژه شبیه سازی تیم کارشناسان پشتیبانی شرکت همکاران سیستم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

پروژه شبیه سازی تیم کارشناسان پشتیبانی شرکت همکاران سیستم

فرمت فایل: pdf

تعداد صفحات:۶۳

بخشی از متن پروژه:

مقدمه

شبیه سازی تقلیدی از عملکرد فرآیند با تم واقعی با گذشت زمان است نه سازی، صرف نظر از اینکه با دست یا به وسیله کامپیوتر انجام شوشد به ایجاد ساختگی تاریخچه یت و بررسی آن به منظور دستیابی به نتیجه گیری هایی در مورد ویژگی های عملکرد یتم واقعی مربوط می شود. همچنانکه یک سیستم با گذشت زمان تکوین می یاید. رفتار آن با ایجاد مدل شبیه سازی بررسی می شود.

این مدل معمولا به شکل مجموعه ای از فرش های مربوط به عملکرد تر است. این فرش ها در چارچوب رابطه ای ریاضی، منطقی و نمادین با اهداف مورد نظر سیستم بیان می شود. با ایجاد و معتبر سازی مدل، می توان آن را برای تفحص درباره پرسش های بسیار گوناگون از نوع “چه شود اگر در مورد سیستم واقعی به کار برد تغییرات انجام پذیر در سیستم را می توان اینا شبیه سازی کرد تا تاثیرشان بر عملکرد سیستم پیش بینی شود.

شبیه سازی به منظور بررسی سیستم های در دست طراحی نیز پیش از ایجاد آن ها کاربرد پذیر است. پس، ایجاد مدل شبیه سازی، هم به منزله ابزار تحلیل برای پیش بینی تاثیر تغییرات سیستم های موجود و هم به عنوان ابزار طراحی برای پیش بینی عملکرد سیستم جدید در مجموعه های گوناگون کاربرد پذیر است

زمانی پای یک عدل شبیه سازی به میان می آید که در یک سیستم، مسئله با مشکلی بوجود آید. در واقع، اولین گام یک مدل شبیه سازی، تدوین مسئله است. بنابراین اولین قدم در آزمایش شبیه سازی، تعیین هدف آزمایش است چون این هدف است که نحوه آزمایش، جزئیات لازم و نتایج نهایی را تعیین می کند.

دومین گام، تعریف مسئله است.

در این مرحله باید تعیین کرد که از چه روشها و تکنیک هایی می توان برای بررسی و مطالعه سیستم استفاده کرد. تعریف مسئله در حقیقت، تعیین اجزای پشم، عناصر و عوامل داخلی و خارجی محیط سینه پارامترها و متغیرهای سیستم را شامل می شود. پس از آن روابط و قوانین حاکم میان ویژگی های سینم و متغیرهای آن مشخص با فرموله شده، سپس چگونگی رفتار سیستم مورد بررسی قرار گرفته و جزئیات حاصل از تغییر متغیرها در سیستم معلوم می شود….

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید