گزارش کارورزی یک دبیری شیمی دانشگاه فرهنگیان

گزارش کارورزی یک دبیری شیمی دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
12mb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

گزارش کارورزی یک دبیری شیمی دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی یک دبیری شیمی دانشگاه فرهنگیان با فرمت پی دی اف در ۱۰۰ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن گزارش کارورزی یک دبیری شیمی دانشگاه فرهنگیان:

مقدمه

مدرسه مانند سیستم اجتماعی کوچکی است که همه ی اعضای آن با هم در ارتباط بوده و قواعد سایر سیستم های اجتماعی هم شامل مدرسه می شود. تعامل عاطفی نشان دهنده رابطه بین مدیر و معاونان، مدیر و معلمان، معلمان و دانش آموزان و کادر مدرسه می باشد.

تعامل عاطفی بخش مهمی است که در هر مدرسه باید به بهترین وجه آن باشد چون اگر به این شکل نباشد در کارها ممکن است خللی به وجود بیاید پس یکی از نکاتی که باید در هر مدرسه وجود داشته باشد همین همکاری و تعاملات عاطفی می باشد. مدرسه متوسطه دوم رافتی جو صمیمانه ای در آن برقرار است و تمام عوامل آن و دست اندر کاران باهم صمیمی هستند و از همان روز اول که وارد مدرسه شدم صمیمیت در رفتار تمامی عوامل دیده می شد و من با دیدن این جو احساس راحتی کردم و برایم جالب بود، چون اولین باری بود که به عنوان معلم در مدرسه حضور می یافتم و از دید معلم نگاه میکردم در حالیکه قبلا در مدرسه به عنوان دانش آموزان حضور داشتیم. در ادامه به بررسی روابط عاطفی و روانی مدرسه رافتی می پردازم.

یک آموزگار خوب باید قدرت برقراری یک ارتباط عاطفی مناسب بنا به شخصیت دانش آموز را داشته باشد. باید بین معلم و دانش آموز یک رابطه عاطفی برقرار شود و صمیمی شدن تا آنجا که مایه تحقیر دانش آموز و مقایسه او با دیگران نشود، درست است. گاهی ضعف نظام مدرسه، مدیر و معلم اینجاست که چون برخی از معلمان قادر به برقراری رابطه عاطفی صحیح به دلیل زیاد بودن تعداد دانش آموزان در کلاس نیستند، رو به تحکم می آورند که روشی قدیمی و ساده است.

برخی از راهکارهای برقراری ارتباط صحیح بین معلم و شاگرد عبارتند از:

۱- اشتباه دانش آموزان خود را بزرگ نکنید. این کار باعث می شود بعد از مدتی دانش آموز فکر کند و باور کند که هر کاری انجام می دهد با هر سخنی که می زند اشتباه بوده و به یک دانش آموز منزوی تبدیل شود.

۲- همیشه با همه ی دانش آموزانتان احوال پرسی کنید و حتی در مورد مشکلانشان از آنها سوال کنید و با مهربانی و دلسوزی سعی در رفع مشکلات آنها بکشید.

٣- به نظریات و سخنان دانش آموزانتان چه در هنگام تدریس و چه در هنگام غیر تدریس خوب گوش دهید و سختشان را در وسط کلامشان قطع نکنید.

….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید