گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان

گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
word
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان با فرمت ورد در ۴۵ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان:

مقدمه

فرم الف: نگارش گزارش روزانه

فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی

گزارش به روایت تصویر

نتیجه گیری

مقدمه

اینجانب … دانشجوی کارشناسی راهنمایی و مشاره دانشگاه فرهنگیان در ترم شش تحصیلی خود توفیق حضور در دبیرستان پسرانه شاهد… را داشتم. بنده دلایلی که جناب استاد … برایم آورد این مدرسه را انتخاب کردم؛ از جمله این که این مدرسه جز مدارس تراز اول ناحیه دو مثل مدارس نمونه، تیزهوشان بود. در این مدرسه که دانش اموزان ان دارای شرایط خاص درسی یا امتیاز های دیگر هستند باعث می شد که بتوانم راحت تر کار کنم و براندوخته های خود افزوده و باعث می شود با مشاورین معروف سطح استان آشنا شوم و از تجربیات آنها استفاده کنم. و تجربه حضور در دوره دوم دبیرستان در میان نوجوانانی که دوره ظهور بلوغ و آشفتگی ها و … است بتوانم استعدادهای خود را شکوفا کنم. پاره ای از فعالیت های انجام شده در طول این ترم را در گزارشی مختصر ارائه داده ام امیدوارم رسالت خود را به خوبی انجام داده باشم.

نتیجه گیری:

بنده با حضور در دبیرستان دوره دوم شاهد … تجربه متفاوتی داشتم و فعالیت در کنار معاونان فرهنگی فعال باعث رشد و پیشرفت من در این ترم شد و باعث شد با نوجوانان و ویژگی های این دوره و طرز برخورد با آنان را عملا تجربه کنم و تجربه حضور در کنار معاون پرورشی باعث شد کارهای تربیتی را بیشتر بیاموزیم و مورد توجه قرار دهیم و در کنار آن از تجربیات مشاوران مجرب این آموزشگاه استفاده نمودیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید