گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی با فرمت word

گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و بهترین گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی با فرمت word ویرایش جدید می باشد که با فرمت word در ۴۵ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی:

۱) چکیده…………………………………………….۴

۲)مقدمه ……………………………………………..۵

۳)گزارشات……………………………………………۶

۳.۱)گزارش خاطره اولین روز کارورزی……………………..۶

۳.۲)گزارش فیزیکی…………………………………….۸

۳.۳)گزارش ساختاری اداری……………………………..۲۳

۳.۴) گزارش فرایند یاددهی و یادگیری……………………۳۰

۳.۵)گزارش عاطفی……………………………………۳۲

۴)بیان مسأله………………………………………….۳۶

۵)پیشنهادات…………………………………………۳۷

۶)نتیجه گیری………………………………………۳۸…

۷)پیوست……………………………………………۳۸

۸)منابع……………………………………………..۴۶

چکیده

امروزه آموزش و پرورش در تمامی کشورها اهمیت و ارزش زیادی دارد و نقش آن در رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی غیر قابل انکار است.به این دلیل صاحب نظران تعلیم و تربیت معتقدند که کارکنان آموزشی همچون مدیران و معلمان باید برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده شایستگی ها و آمادگی های خاصی داشته باشند.

وضعیت کارورزی و ، مدیریت های بدون تجربیات عملی در مدارس کارورزی نه به معنای کاربرد آموخته ها در عمل بلکه به منزله مشاهده تعلیمات در محیط واقعی کار، على رغم تمام کاستی های خود بویژه در ارتباط با رابطه کارورز، مدیر و استاد راهنما، فرصتی محدود و البته مغتنم را در اختیار دانشجو قرار می دهد تا در اتمسفر و جو فرهنگ سازمانی مدرسه تنفس کرده و نسبت به کارآیی، کاربرد و اجرای آموخته های آکادمیک خود نظری انتقادی بیفکنند و ضمن نقد منصفانه ی مدیریت های موجود، بر پایه معلوماتش پیشنهاداتی برای اصلاح و بهبود آن ارائه کند. عدم وجود همین کارورزی های ناکافی نیز باعث می شود دانشجو با ورود به محیط مدرسه خود را ،در محیطی نا آشنا ببیند و با فراموش کردن آموخته هایش، همانند فردی که غیر از تجربه معلوماتی نیز در زمینه مدیریت ندارد عمل کند و آن شود که بسیاری از مسئولین آموزش و پرورش نسبت به کارآیی آنها دچار شک و تردید شوند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.