گزارش کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی

گزارش کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی با فرمت پی دی اف در ۹۷ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

فهرست مطالب گزارش کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی :

پیشگفتار

پژوهش روایتی

گزارش روایی روز اول

گزارش روایی روز دوم

گزارش روایی روز سوم

گزارش روایی روز چهارم

گزارش روایی روز پنجم

گزارش های آموزشی

گزارش های عاطفی 

گزارش های فیزیکی

شناسنامه مدرسه 

گزارش ساختار سازمانی

منابع و پیوست

پیشگفتار

آموزش اثر بخش نیازمند آن است که معلمان در طول دوره آموزشی در معرض تجربیات متنوع و غنی قرار گرفته و قادر به مطالعه، تصمیم گیری و ارزیابی نتایج تصمیمات در موقعیت های پیچیده آموزشی و تربیتی مبتنی بر یافته های علمی و پژوهشی باشند. برنامه کارورزی فرصت برقرار ساختن پیوند میان آموخته های نظری با محیط های واقعی و عملی آموزشی تربیتی و عمق بخشیدن به تجربه های پیشین در جهت توسعه شایستگی های حرفه ای و دستیابی به ظرفیت غایی گنش عملی در کلاس درس را فراهم می کند. این برنامه در دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر مشاهده تاملی، روایت نگاری و واکاوی تجربیات به عنوان عناصر سازنده اشکل دهنده عمل فکورانه، و نیز ابزار های سه گانه اقدام پژوهی، درس پژوهی و پژوهش روایتی به عنوان روش های مورد تاکید در برنامه های تربیت معلم فکور این هدف را دنبال می نماید.

مطالعه مسئله های آموزشی تربیتی در سطح کلاس درس و مدرسه زمینه ساز عمل مستقل حرفه ای معتبر و کسب تجربیات دست اول است. فرصت های یادگیری تدارک دیده شده از سوی استادان و باز خورد های ارائه شده از سوی آنان باید امکان تلفیق نظر و عمل تربیتی را در موقعیت های واقعی، برای یافتن راه حل های قابل دفاع و پاسخ به مسئله های آموزشی – تربیتی تدارک ببیند. بهره گیری از مبانی نظری، تکنیک ها و فنون در برنامه کارورزی به منظور دستیابی دانشجو به یک نگاه همه جانبه و غنا بخشیدن به تصمیمات اتخاذ شده در ابعاد برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان ضروری است. در طول برنامه کارورزی دانشجو فرصت کسب تجربه جهت درک عمل اثر بخش، تامل بر روی آن به منظور پذیرش مسئولیت حرفه ای را کسب می نماید….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید