گزارش کامل کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی

گزارش کامل کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی
نوع فایل
word
حجم فایل
85kb
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

گزارش کامل کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی

کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل گزارش کامل کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی با فرمت ورد در ۴۳ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

فهرست مطالب گزارش کامل کارورزی ۱ رشته علوم تربیتی  :

گزارش آزاد ۱

گزارش فیزیکی ۳

گزارش (روایتی) ازساختارسازمانی واداری مدرسه ۶

گزارشاموزشی ۹

گزارشع اطفی ۱۲

پژوهش روایی۱۵

نتیجه گیری ۳۷

جمله پایانی ۳۷

منابع ۳۸

گزارش آزاد

در روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۷/۹۴ ساعت ۸ صبح سومین جلسه کارورزی استاد قادری مقدم تشکیل شد.در این جلسه استاد گرامی بعد از ارائه توضیحات لازم به تقسیم بندی دانشجویان پرداخت که طبق این تقسیم بندی،بنده مدرسه شهدای خیراباد را برداشتم. پس از اتمام کلاس و انجام هماهنگی های لازم با استاد، با چندتا از کارورزان دیگر به سمت مدرسه حرکت کردیم. نهایتا در ساعت ۱۰ وارد مدرسه شدیم. در نگاه اول مدرسه قدیمی و فرسوده به نظر می امد . سپس به دفتر مدرسه رفتیم که استاد و چندتا از دوستان دیگر قبل از ما انجا حاضر شده بودند. پس از احول پرسی و اشنایی مختصر استاد توضیحات لازم را در مورد نحوه کار ما کارورزان و همچنین حضور غیاب را به مدیر، معاون و معلمان داد .

وقتی که زنگ کلاس به صدا در امد معلمان یکی یکی به سر کلاس ها رفتند و سپس ما دانشجویان نیز با همراهی مدیر به کلاس های انتخاب شده رفتیم . منم که کلاس اول را انتخاب کرده بودم مثل بقیه به کلاس رفتم و مجددا با معلم و دانش اموزان سلام و احوال پرسی کردم و روی یک صندلی در اخر کلاس و در کنار بچه ها نشستم و مشغول تماشای کلاس و نحوه کار معلم شدم. معلم در حال اموزش درس علوم بود به طوری که چند نوع میوه مختلف را در ظرفی قرار داده بود که روی میز بود و سپس یکی از دانش اموزان را صدا میزد و چشم انها را با دستمالی میبست و از انها میخواست که یک میوه را برداشته و بگویند ان چه میوه ای است.

دانش اموزان که این کار برایشان جذاب بود همه میخواستند ک معلم انها را برای این کار انتخاب کند. هنگامی که دانش اموزان میوه را تشخیص میدادند معلم از انها میپرسید که از کجا فهمیده اند و هر یک جواب هایی میدادند که بعضی از پاسخ ها خیلی عجیب بود و سپس معلم با ……….

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید