جزوه اصول سرپرستی و سرپرستی سازمان

جزوه اصول سرپرستی و سرپرستی سازمان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه اصول سرپرستی و سرپرستی سازمان بهمراه نمونه سوالات بدون پاسخنامه می باشد که با فرمت pdf تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جزوه اصول سرپرستی و سرپرستی سازمان:

فصل اول

سازمان چیست؟

جوامع امروزی را جوامع سازمانی می نامند زیرا دراین جوامع انسان ها هر جایی که زندگی میکنند و هرکاری انجام دهند با سازمانهای مختلف در ارتباط اند و سازمانها بخشی از زندگی روزانه همه مردم را تشکیل داده است.

وجوه اشتراک سازمانها

سازمانها از ابعاد مختلفی با هم متفاوت اند.برخی مانند نیروهای مسلح,وزارت خانه ها و سازمانهای بزرگ دولتی و شهرداریها,هزاران نیروی انسانی و میلیونها تومان سرمایه و امکانات در اختیار دارند و اهداف بسیار وسیعی را دنبال می کنند ,وبرخی مانند بسیاری
از شرکتهای خصوصی ,تیمهای ورزشی,انجمن های تخصصی و مانند آنها با عده کمی از افراد و منابع مالی محدود تر برای نیل به اهدافی خاص تشکیل شده اند.بعضی از شرکتها به صورت رسمی و از طریق قانون ایجاد شده اند مانند شرکتهای بزرگ , و برخی به طور غیر رسمی بر اساس تصمیم های شخصی سازمان یافته اند ,مانند تیم فوتبال محلی. همه سازمانها اعم از رسمی و غیررسمی ,کوچک و بزرگ، وجز آن دارای عوامل مشترکی به شرح ذیل هستند:

۱-هدف یا منظور:روشن ترین عامل برای تشکیل هر سازمانی اهداف آن سازمان است بدون هدف هیچ سازمانی دلیل بر وجودخود نمی یابد.هدفها متفاوتند.پیروز در بازیهای قهرمانی، تولید یک محصول,اجرای یک خدمت و مانند آنها….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.