دریافت پرسشنامه سازگاری زناشویی لاک والاس

نوع فایل
word
حجم فایل
16kb
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

دریافت پرسشنامه سازگاری زناشویی لاک والاس

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پرسشنامه و آزمون سازگاری زناشویی لاک_والاس(LWMAT) می باشد که با فرمت ورد تهیه و تدوین گردیده است.این پرسشنامه، یک پرسشنامه خود گزارشی کوتاه است که به منظور اندازه گیری کیفیت کنش وری ازدواج طراحی شده و معمول ترین ابزار اندازه گیری به کار برده شده در این زمینه است.

آزمون سازگاری زناشویی لاک والاس یک پرسشنامه خود گزارش دهی کوتاه است که به منظور اندازه گیری کیفیت کنش وری ازدواج طراحی شده و معمول ترین ابزار اندازه گیری به کار برده شده در این زمینه است .این آزمون حاوی ۱۵ ماده است که نشان می دهد پاسخ دهنده با همسر خود در خصوص تعدادی از فعالیت هایی که در سازگاری زناشویی نقش بنیادین دارند موافق است. آزمون بایستی به وسیله هریک از زوجین به طور جداگانه تکمیل شود و بدین ترتیب امکان اندازه گیری کلی سازگاری زناشویی برپایه ادراک بین فردی از روابط زناشویی را فراهم می آورد.

روایی و پایایی پرسشنامه

برآورد همسانی درونی با استفاده از فرمول اسپیرمن – براون بسیار خوب و و ضریب همبستگی بین دو نیمه آن برابر ۰٫۹۰ بوده است. هیچ اطلاعی در مورد اعتبار بازآزمایی آن در اختیار نیست.آزمون سازگاری زناشویی لاک – والاس برای زوجهای سازگار و ناسازگار از روایی بالا برخوردار است. نمرات این آزمون با آزمون پیش بینی زناشویی لاک – والاس همبستگی بالایی دارد. این نتیجه، نشان دهنده روایی همزمان بالای آن است. آزمون مذکور مقیاسی برای پیش بینی سازگار آینده است.

دریافت پرسشنامه سازگاری زناشویی لاک والاس

تعداد گویه ها: ۱۵ عدد

نمره گذاری: دارد

روایی:دارد

پایایی:دارد

نوع فایل: Word

منبع:دارد

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید