فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌ دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی

فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌ دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌ دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌، دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی‌ می باشد که در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.

فهرست:

تعریف آموزش و پرورش دوره ابتدایی

اهمیت آموزش و پرورش دوره ابتدایی

دلایل ضرورت ایجاد آموزش همگانی و توجه به آموزش ابتدایی در ایران

ویژگی های دانش آموزان دوره ابتدایی

تاریخچه ظهور و تکوین دوره ابتدایی

در ایران مهم ترین سازمانها عبارت بود از

مدت تحصیل در دوره ابتدایی در بعضی از کشورهای جهان و ایران

اهداف دوره ابتدایی

الف ) اهداف شناختی

ب ) اهداف عاطفی

ج ) اهداف روانی – حرکتی

اهداف پایه های دوم تا پنجم دوره ابتدایی

الف ) اهداف شناختی

ب ) اهداف عاطفی

ج ) اهداف روانی – حرکتی

اهداف دوره ابتدایی مصوب ۱۳۷۹

اهداف اعتقادی

اهداف اخلاقی

اهداف علمی و آموزشی

اهداف فرهنگی هنری

اهداف اجتماعی

اهداف زیستی

اهداف سیاسی

اهداف اقتصادی

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل چهارم کتاب آموزش و پرورش ابتدایی‌ دوره اول و دوم متوسطه احمد صافی،متن چند اسلاید را قرار داده ایم.

محتوای اسلاید ۳

اهمیت آموزش و پرورش دوره ابتدایی

مهم ترین دوره تحصیلی در تمام نظامهای آموزش و پرورش جهان، دوره ابتدایی است؛ زیرا شکل گیری شخصیت و رشد همه جانبه فرد در این دوره، بیشتر انجام می گیرد.
دوره ابتدایی، در رشد مفاهیم و معانی اموری که کودک در زندگی روزمره با آنها مواجه است، نقش مهمی بر عهده دارد. این دوره تداوم بخش تکوین شناختی، زیستی و اجتماعی کودک که در خانواده پی ریزی شده است؛ می باشد.
همچنین دوره ای است که در آن فرصت و موقعیت مناسبی برای تحصیل، تربیت و یادگیری شیوه ارتباط صحیح با دیگران برای کودک فراهم می گردد و استعدادهای هر کودک به تدریج شکوفا می شود.

محتوای اسلاید ۱۰

تاریخچه ظهور و تکوین دوره ابتدایی

مطالعه تاریخ آموزش و پرورش و سوابق تعلیم و تربیت آدمی، نشان می دهد که به علت ناچیز بودن مجموعه میراث اجتماعی و ساده بودن ارتباطات انسانی، آموزش و پرورش به وسیله خانواده ها و بیشتر به طور غیر عمدی انجام می گرفته است.

با گسترش دامنه دانش ها و مهارتهای بشر، توسعه فرهنگ و تمدن، افزایش جمعیت و تراکم نفوس در شهرها، کم کم دخالت آگاهانه در جریان انتقال فرهنگ و تمدن به کودکان و نوجوانان ضروری شمرده شد و ضمن توجه به تربیت غیر عمدی، تربیت عمدی نیز اجرا شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید