پاورپوینت با عنوان کارت امتیازی متوازن

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
PPT
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود باکیفیت ترین پاورپوینت ارائه ی درس حسابداری مدیریت با عنوان :  کارت امتیازی متوازن ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

مقدمه

تعریف کارت امتیازی متوازن BSC

کارت امتیازی متوازن یا Balanced Scorecard (BSC) ابزاری مدیریتی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند عملکرد خود را از زوایای مختلف و به صورت جامع اندازه‌گیری و مدیریت کنند.

برخلاف روش‌های سنتی که تنها به شاخص‌های مالی تکیه داشتند، BSC رویکردی چندبعدی ارائه می‌دهد و ابعاد غیرمالی مانند مشتریان، فرآیندهای داخلی و یادگیری و رشد سازمانی را نیز در نظر می‌گیرد.

هدف اصلی BSC این است که سازمان‌ها را قادر سازد تا:

استراتژی‌های کلان خود را به اهداف عملیاتی قابل اندازه‌گیری ترجمه کنند.

یک دیدگاه متعادل بین موفقیت‌های کوتاه‌مدت و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت ایجاد کنند.

عملکرد را نه تنها بر اساس سود و زیان، بلکه بر اساس رضایت مشتری، بهبود فرآیندها و توسعه کارکنان ارزیابی نمایند.

در حقیقت، BSC با فراهم کردن یک چارچوب ساختاریافته برای ارتباط استراتژی با عملیات روزمره، به سازمان‌ها کمک می‌کند مسیر رشد و تعالی خود را آگاهانه طی کنند.

تاریخچه BSC و توسعه آن توسط کاپلان و نورتون

ایده‌ی کارت امتیازی متوازن در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ توسط دو نفر از پژوهشگران برجسته حوزه‌ی مدیریت، یعنی رابرت کاپلان Robert S. Kaplan) ) و دیوید نورتون David P. Norton) ) معرفی شد.

آن‌ها از طریق یک مطالعه تحقیقاتی بر روی شرکت‌های موفق به این نتیجه رسیدند که ارزیابی عملکرد صرفاً با معیارهای مالی، دیدی ناقص و محدود ایجاد می‌کند که نمی‌تواند پویایی و چالش‌های محیط‌های رقابتی امروزی را به درستی بازتاب دهد.

فهرست مطالب پاورپوینت با عنوان کارت امتیازی متوازن:

۱-مقدمه و تعریف BSC

۲- چهار منظر اصلی

۳- شاخص‌های هر منظر

۴-شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs)

۵- نقشه استراتژیک (Strategic Map)

۶- مراحل پیاده‌سازی BSC

۷- چالش‌ها و مشکلات

۸- ارتباط با مدل‌های دیگر

۹- مطالعات موردی

۱۰-نتیجه‌گیری

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.