پاورپوینت فصل ۱۲ کتاب تئوری حسابداری جلد ۲ دکتر ساسان مهرانی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
350KB
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,500 تومان٪34 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت فصل ۱۲: ناسازگاری های بازار کارا و پیش بینی ارزش شرکت از کتاب تئوری حسابداری جلد ۲ دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی می باشد که با فرمت ppt در ۳۹ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب تئوری حسابداری ۲ تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی به عنوان منبع مهمی در مقطع ارشد در بیشتر دانشگاه های معتبر و دولتی درس داده می شود و دانشجویان مقطع ارشد باید از بین فصول این کتاب مبحثی را برای کنفرانس انتخاب کنند که وبسایت سن فایل این فایل پاورپوینت را برای ارائه کنفراس برای شما آماده کرده هست که فقط کافی به جای موارد خالی مشخصات خود و استاد را درج نمایید.

پاورپوینت فصل ۱۲ کتاب تئوری حسابداری جلد ۲ دکتر ساسان مهرانی

۱) مقدمه :

براساس فرضیه بازار کارا، اطلاعات عمومی بلافاصله پس از انتشار در قیمت سهم منعکس خواهند شد که این انعکاس از طریق واکنش بازیگران بازار سرمایه با اقدام به معامله بر روی یک سهم خاص صورت می گیرد.

آنچه در فرضیه بازار کارا به صورت پیش فرض در نظر گرفته می شود عقلانیت بازار سرمایه در هر لحظه از زمان است. به طوری که براساس این فرضیه، انتظارات افراد در یک بازار کارا در هر لحظه از زمان بیانگر بهترین تصمیم با توجه به اطلاعات موجود می باشد. هر چند رویدادهای آتی گاها این موضوع را تائید نکرده‌اند.

براساس فرضیه بازار کارا ، قیمت سهم ، منعکس کننده ارزش شرکت در هر لحظه از زمان است. به این ترتیب چالش های اندازه گیری براساس این رویکرد به حداقل می رسد. با این حال یکی از سوالاتی که همواره ذهن پژوهشگران مالی و حسابداری رابه خود معطوف داشته این است که آیا بازار به طور کامل کاراست ؟

از اوایل دهه ۱۹۹۰ تحقیقاتی صورت پذیرفت که حاکی از عدم کارایی بازار در سطح نیمه قوی و البته رفتاری غیرعقلایی از سوی بازیگران بازار بود. این پنداشت که ممکن است بازار به طور کامل کارا نباشد جریانی از تحقیقات بازار سرمایه را در حسابداری پدید آورد که به آزمون کارایی بازار سرمایه پرداختند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.