گزارش نهایی کارورزی ۱ با فرمت word

گزارش نهایی کارورزی ۱ با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

گزارش نهایی کارورزی ۱ با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و بهترین گزارش نهایی کارورزی ۱ با فرمت word (ورد -قابل ویرایش ) در ۶۳ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب گزارش نهایی کارورزی ۱:

مقدمه…….۵

اولین روز کارورزی من………..۶

موقعیت فیزیکی…………..۹

موقعیت ساختار سازمانی……….۱۳

موقعیت عاطفی و آموزشی……………….۱۷

جدول مضمون یابی………………۲۲

مسئله یابی………………..۲۴

جمع بندی و ارائه پیشنهادات……………..۳۱

فهرست منابع…………….۳۳

ضمایم و پیوست ها………………۳۴

چکیده:

معلم امر تربیت نسل آینده ی یک جامعه را برعهده دارد. و کم و کیف کار او می تواند تاثیر فراوانی بر جامعه و آینده افراد آن داشته باشد. بنابراین معلم باید بسیار در کار خود باتجربه باشد زیرا هرگونه اشتباه می تواند آثار جبران ناپذیری در آینده افراد آن جامعه داشته باشد. همچنین معلم در کار خود نمی تواند از طریق آزمایش و خطا تجربه کسب کند چون او در قبال انسان هایی که وظیفه تربیت آنها را بر عهده دارد، مسئول می باشد. کارورزی برای ما دانشجو معلمان می تواند زمینه ی مناسبی برای کسب تجارب باشد؛ که این تجربه ها در آینده ی شغلی ما اهمیت بسزایی دارد.از آنجایی که هدف از این مرحله کارورزی صرفا مشاهده و آشنایی با محیط مدرسه و نحوه تدریس معلمان و آشنایی اجمالی با مسائل مدرسه است؛ در اینجا سعی شده تا درحد مطلوبی از موقعیت فیزیکی، وضعیت سازمانی، موقعیت آموزشی و عاطفی مدرسه و مسائلی که هرکدام از این موقعیت ها با آن رو به رو هستند؛ با دیدی دقیق و نقادانه ارائه شود.

مقدمه:

می گویند معلمی هنر است، ولی هنر برتر از آن، تربیتمعلم است؛ تربیت حرفه ای معلمان از شناخت خود، حرفه و مخاطبان آغاز می شود. به شیوه های انتقال مطالب و برقراری ارتباط با دانش آموزان راه می یابد و تا خودآموزی، خودناظری، خودابزاری، جستجوگری، پیش خواهی، پیش نگری، جرأت تغییر در خود و ده ها موضوع اساسی دیگر که حرفه ی معلمی را تصویر می کنند، کشانده می شود. برای دست یافتن به چنین آمادگی هایی، پس از دستیابی به اصول آموزشی و کسب مفاهیم نظری لازم ،کارورزی و درگیر شدن عملی با جریان آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید