گزارش کارورزی ۳ (کنش پژوهی) word

گزارش کارورزی ۳ (کنش پژوهی) word
نوع فایل
word
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

گزارش کارورزی۳ (کنش پژوهی) با فرمت ورد -word در ۴۸ صفحه

فهرست گزارش کارورزی۳ (کنش پژوهی):

تقدیروتشکر…………………………………………………………(۵)

چکیده……………………………………………………………….(۶)

مقدمه……………………………………………………………….(۷)

فصل اول:گام اول کنش پژوهی            (۹)

بخش اول:ویژگی های من………………………………………….(۹)

بخش دوم:موقعیت تدریس………………………………………….(۱۳)

بخش سوم:اهداف وایده های من ………………………………….(۱۵)

قسمت اول:ایده های من به عنوان معلم……………………………(۱۵)

قسمت دوم:تعیین پرسش فرضیه ها………………………………..(۱۷)

فصل دوم:طرح های آموزشی وگزارش های روایی       (۱۸)

طرح آموزشی۱……………………………………………………(۱۸)

روایت طرح آموزشی۱…………………………………………….(۲۲)

طرح آموزشی ۲…………………………………………………..(۲۶)

روایت طرح آموزشی۲…………………………………………….(۳۰)

طرح آموزشی۳……………………………………………………(۳۳)

روایت طرح آموزشی۳…………………………………………….(۳۷)

فصل سوم:گام سوم کنش پژوهی                                (۴۰)

بخش اول:گزارش روایی ازکارورزی۳…………………………….(۴۰)

بخش دوم:کدگذاری………………………………………………..(۴۲)

بخش سوم:تحلیل وتفسیر………………………………………….(۴۴)

منابع ومآخذ……………………………………………………….(۴۶)

چکیده:

هرتجربه آموزشی که با شغل ترکیب شود کارورزی نامیده می شود این دوره امکان فرصتی برای آشنای دانشجو- معلمان با محیط مدرسه،موقعیت کلاس، رفتارکارکنان دانش آموزان را فراهم می سازد که نه تنها باعث افزایش قابلیت های آنان برای اشتغال در حرفه ی معلمی می شود بلکه به کارورزان قدرت انتخاب بیشتری درانجام وظایف ارائه شده می دهد تا اینکه بتوانند بهتر به علاقه مندی ها وگرایش های خود درزمینه های تدریس وحرفه ی معلمی پی برده و نقاط قوت و ضعف کار خود را ارزیابی کنند کارورزی و کارآموزی می تواند ابزار بسیار مهمی در راستای آمادگی حرفه ی معلمی دانشجو- معلمان باشد.

در این بین یکی از مهم ترین و درعین حال موثرترین مدیریت ها، مدیریت آموزشی می باشد زیرا این نوع از مدیریت در فرآیند یاددهی – یادگیری افزایش بهره وری سازمان آموزش و پرورش و تحقق اهداف هر یک ازدوره های تحصیلی می تواند تاثیر گذار باشد. لذا هدف از قرارگیری واحد کارورزی در واحد های درسی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این است که دانشجو- معلمان با رفتن به مدارس با نحوه ارتباط برقرارکردن با کارکنان و دانش آموزان و انجام دادن تدریس در کلاس ها و با عمل گذاشتن فرآیند های یاددهی- یادگیری بیشتر آشنا شوند تا اینکه نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند و به تقویت کردن و یا تضعیف کردن این نقاط در خود بپردازند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید