پاورپوینت درس مدیریت کیفیت و بهره وری

پاورپوینت درس مدیریت کیفیت و بهره وری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت کیفیت و بهره وری موضوع ارائه: زنان و مدیریت با فرمت PPT در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب

´جایگاه زنان درسازمان های غربی و مشکلات انان

´اندیشه فمینیسم

´موانع مشارکت زنان در پست های مدیریتی

´سقف شیشه ای

´جنسیت و تئوری های رهبری

´نگرش و ادراک زنان در سازمان ها

´تصمیم گیری

´ارتباطات

چکیده محتوای فایل پاورپوینت:

جایگاه زنان درسازمان های غربی ومشکلات انان

تاریخ جهان شاهد نقش بسیار عظیم و غیر قابل انکار زنان در حوادث گوناگون است که با توسعه کشورهای جهان نقش زنان به شدت مورد توجه قرار گرفت که این امر نشان از عدم وجود تبعیضات و نابرابری های جنسیتی در امور اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی می باشد جامعه از عدم حضور زنان در عرصه های مختلف خسارت های زیادی دیده که برای رسیدن به تعادل ، برابری و رفع تبعیضات و توسعه بهتر نیاز به تصمیم گیری زنان میباشد.

زنان نیمی از پیکره ی اجتماع انسانی هستند که با فکر و اعمال خود در تمدن بشریت تاثیر گذاشته اند اگرچه نقش زنان در این مسیر غیر قابل انکار میباشد اما حضور انان در عرصه های مختلف اقتصادی،اجتماعی و سیاسی در طول تاریخ با محدودیت رو برو بوده و در جوامع توسعه یافته غربی قابل رویت میباشد.

امروزه در غرب ،علی الرغم ادعاها و و پوشش های بسیار،مشکلات و چالش های بسیاری در رابطه با زنان وجود دارد.

به طور عمده نگاه غرب به شخصیت زن،نگاهی غریزی و جنسی است و به ان به عنوان ابزارمی نگرند و برابری جنسیتی و عدم تبعیض در مدیریت رعایت نمیگردد.

حال انکه زن مظهر پاکی وعفاف است و نقش اساسی در مدیریت و بنای جامعه دارد .در سیر تاریخ و غرب به نظریات فمینیسم و حضور زنان در سازمان های غربی پرداخته می شود .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.